Volledige versie bekijken : Drivers printer en scanner



WeZZe
12 April 2006, 03:07
Heeft er iemand weet van een driver update voor een Canon BJC-2000 printer.De laatste versie die ik vind is voor Windows 2000 of NT.Ik werk met Windows XP.Of is de driver compatibel van 2000 naar XP?
Hetzelfde probleem voor men scanner.Lifetec LT 9350.De laatste versie van de driver gaat tot Windows 2000.
Zijn er nieuwe versies verkrijgbaar? Of is het beter dat ik beide nieuw koop want deze zijn ondertussen al meer dan 5 jaar oud.En de originele drivers zijn niet meer compatibel met de nieuwe systemen.
Heb al gezocht via verschillende zoekmachines.

minoe
12 April 2006, 05:57
Heeft er iemand weet van een driver update voor een Canon BJC-2000 printer.De laatste versie die ik vind is voor Windows 2000 of NT.Ik werk met Windows XP.Of is de driver compatibel van 2000 naar XP?
Hetzelfde probleem voor men scanner.Lifetec LT 9350.De laatste versie van de driver gaat tot Windows 2000.
Zijn er nieuwe versies verkrijgbaar? Of is het beter dat ik beide nieuw koop want deze zijn ondertussen al meer dan 5 jaar oud.En de originele drivers zijn niet meer compatibel met de nieuwe systemen.
Heb al gezocht via verschillende zoekmachines.
Hier ne keer rondneuzen http://members.driverguide.com/ums/index.php?action=r
of hier http://www.driverskit.com/freedownload/Firmware/Aopen/_CRW-4850_CD-RW_Drive_Firmware_1_04/13499.html

jekrussek
12 April 2006, 09:40
Ik had dat ook voor totdat ik keek bij apparaat beheer en zag dat ze al instald waren door xp zelf ( wel andere scanner en printer ) maar het komt erop neer dat windows xp normaal drivers van toestellen ouder dan 3 jaar automatisch installeerd .

WeZZe
12 April 2006, 13:51
Driver voor printer gevonden en niet kunnen installeren.Dit programma volstaat niet aan de windows logo test die de compabiliteit met windows xp controleert.

g_man
12 April 2006, 17:57
Ben je al gaan kijken op de site van de fabrikanten zelf? Vraag daar via de support. Anders op drivers.net ... :) ;)