Volledige versie bekijken : Traffic



Praga Khan
13 April 2006, 11:38
Als ik de "Engage internet lock" functie van zonealarm activeer dan nog zie ik in- en uitgaand verkeer in mijn ISP monitor (zowel in- als uitgaand) pas als ik de"Stop all internet activity" mee aanvink dan stopt mijn in- en uitgaand verkeer.Awel ik ben nu geene curieuze maar ik weet graag alles. Is er een progje dat je laat zien welke programma's verantwoordelijk zijn voor al dat verkeer zodat ik kan beslissen of dat wel nodig is.Ik geef mijn firewall dan wel toelating aan bvb windows media player voor in en uitgaand maar is dat wel nodig? (Essential) Ik koop toch niets via het net dus in firewall op incoming een kruis Zetten dan? en al die andere??
is er een algemene richtlijn hiervoor of zo?? Ik betaal tenslotte vet voor die up en downloadstream en daar moet windows and friends me zijn fikken afblijven als het niet nodig is wat vinden jullie hiervan?

Emtec
13 April 2006, 15:02
Ik gebruik al een tijdje Netlimiter (http://www.netlimiter.com/) om te kijken welke programma's download en upload verbruiken... Met de betalende versie ervan kan beperkingen opleggen.

Praga Khan
13 April 2006, 19:36
het zijn zo goed als allemaal true vector services
heb die vroeger ook eens getweaked is zelfs een topic over maar heb toen wel problemen gehad en heb er nu ff geen zin in ik zie nog wel Is in ieder geval een handig progje bedankt