Volledige versie bekijken : Updates of niet



jekrussek
15 April 2006, 09:05
Hallo ik heb hier een pc die nooit op internet gaat maar moet ik er dan eigenlijk windows xp sp2 opzetten en een antivirus enz de pc heeft windows xp home editie .

Praga Khan
15 April 2006, 10:16
Een virus kan je ook binnenkriigen via DVD/CD/Floppy/USB-stick ETC. allez zowat alles wat ge aansluit eigenlijk dus antivir is wel noodzakelijk met een freeware AGV'ke denk ik dat je wel goed zit en af en toe eens updaten met ander pc'tje dan??
ALS ge echt nooit op het net gaat denk ik niet dat een firewall zin heeft maar wat er nu net allemaal in die service packs zit weet ik niet maar als je windows update uitvoerd in de aangepaste modus zie je dat er buiten de SP 1 & 2 en de beveiligings-update KB..... nog wel andere updates zijn voor dingen zoals office etc etc probleem is hoe gaat ge die installeren zonder op het net te gaan?

DJMoLe
15 April 2006, 10:59
Neen, niet doen die update. Die is echt gemaakt om op het net te beveiligen. Een viruskiller die je af en toe eens een update kunt geven is hier genoeg.

Ché
17 April 2006, 19:07
Hallo ik heb hier een pc die nooit op internet gaat maar moet ik er dan eigenlijk windows xp sp2 opzetten en een antivirus enz de pc heeft windows xp home editie .

Als je er een antivirus opzet zal je toch verbinding met intenet nodig hebben. Hoe ga je anders je updates voor je antivirus binnenhalen?

eventure
17 April 2006, 19:14
met avg kan je ook bestandjes downloaden die de updates bevatten,
zet die dan op cd ofzo en plaats ze op de pc zonder internet,
mvg
Robbe

popsma
18 April 2006, 03:05
ik ken er die met windows 98 nog draaien,die hebben dus ook de nodige opdutes niet.

ik evenmin,denk dat die updates voor gewone gebruikers niet echt nodig zijn.

my point of view.

robbedoeske_007
18 April 2006, 12:47
Ik haal ook nooit update's binne

Kokki
18 April 2006, 13:15
Als je een beetje uitkijkt met diskettes en sticks en dergelijke, dan zou ik er geen virusscanner en dergelijke opzetten. Updates dus ook niet.
Mijn zus heeft zo ook een pc, en ze heeft er nooit problemen mee. Moest je problemen hebben, dan kan je nog altijd zien wat je doet.

@ robbe: in jouw geval (veel met de pc op het internet) dan zou ik toch zeker je windows updaten. :)

cruwero
18 April 2006, 13:26
Ik ben het hier helemaal mee eens wat Kokki aangeeft.
Geen virusscanner en geen updates is niet echt nodig.
Ik haal ook nooit geen updates staat standaard uitgeschakeld mocht het echt nodig zijn dan haal ik het manual want ik maak zelf uit wat ik update daar er al verschillende bugs bij de updates zaten en ik laat me niet in de luren leggen door microsoft.
Henk