Volledige versie bekijken : b-news



Walt
15 April 2006, 09:47
Weet niet of het goed staat hier in deze topic, maar heb een vraagje, heb windows xp sp2 geinstalleerd op de pc en nu wil ik bnews erop zetten , de installatie gaat goed het staat op mijn schijf d, maar als ik naar programma files ga en ik klik op bnews dan zie ik het opstartbeeld van bnews en voor de rest gaat er niets meer open wie kan me verder helpen want kan nu niets meer aanvragen - en of spoten

ghost
15 April 2006, 11:17
Weet niet of het goed staat hier in deze topic, maar heb een vraagje, heb windows xp sp2 geinstalleerd op de pc en nu wil ik bnews erop zetten , de installatie gaat goed het staat op mijn schijf d, maar als ik naar programma files ga en ik klik op bnews dan zie ik het opstartbeeld van bnews en voor de rest gaat er niets meer open wie kan me verder helpen want kan nu niets meer aanvragen - en of spoten
Heb je deze versie er op gezet b-news0.1.7b99 (http://prdownloads.sourceforge.net/bnews-plus/B-news-Plus-0.1.7-Setup-b99.rar?use_mirror=surfnet)?
En als ik het goed begrijp installeert je b-news op d: en je gaat naar uw program files om het op testarten ???? Uw program files staat die toevallig niet op de c: schijf ? Zoja dan zult je b-news op de c: schijf eerst moeten installeren , anders kunt je niet in program files op b-news klikken .Normaal als je b-news installeert krijg je een icoon op uw bureaublad voor op te klikken .

smoke158
15 April 2006, 13:51
Heb je deze versie er op gezet b-news0.1.7b99 (http://prdownloads.sourceforge.net/bnews-plus/B-news-Plus-0.1.7-Setup-b99.rar?use_mirror=surfnet)?
En als ik het goed begrijp installeert je b-news op d: en je gaat naar uw program files om het op testarten ???? Uw program files staat die toevallig niet op de c: schijf ? Zoja dan zult je b-news op de c: schijf eerst moeten installeren , anders kunt je niet in program files op b-news klikken .Normaal als je b-news installeert krijg je een icoon op uw bureaublad voor op te klikken .

hoi beste,
ik heb net deze versie van jou gedownload (op 2 verschillende mirrors)
maar er zit blijkbaar volgens mac affee een trojaans paard in,
ik weet echt niet meer wat nu aan te vangen en ben op zoek naar eventueel iets wat b-news kan vervangen,
ben zelfs zo radeloos dat ik al aan kazaa heb gedacht......
iemand toch een beter idee???

groetjes
smoke

Nostradamus
15 April 2006, 14:06
Smoke158, ik heb nog steeds de oude versie 1.1.0.3. nog nooit last mee gehad, kazaa vind ik zeker niet betrouwbaar hoor.

Gsus69
15 April 2006, 14:23
Blijf maar van Kazaa af want daar gaat het pas echt misgaan. :damn:

Gebruik dan Limewire als alternatief.
Hoewel niet te vergelijken met b-news natuurlijk. ;)

seppe007
15 April 2006, 14:59
Inderdaad kazaa is vragen om moielijkheden veel beter is Limewire.

ghost
15 April 2006, 15:14
hoi beste,
ik heb net deze versie van jou gedownload (op 2 verschillende mirrors)
maar er zit blijkbaar volgens mac affee een trojaans paard in,
ik weet echt niet meer wat nu aan te vangen en ben op zoek naar eventueel iets wat b-news kan vervangen,
ben zelfs zo radeloos dat ik al aan kazaa heb gedacht......
iemand toch een beter idee???

groetjes
smoke
Wel heu ik heb nu bitdefender en die geeft niks aan , van trojaans paard enz... :)

lucske
15 April 2006, 18:17
je kan toch grabit nemen als alternatief zo is het bij mij althans

Kokki
15 April 2006, 18:50
als je snelheid wilt, en je hebt een goede nieuwsserver, ga dan voor Grabit
Wil je meer keuze, veel lagere snelheid en meestal bijbehorende upload dan kan je kiezen tussen emule, limewire, bearshare,... :)

smoke158
15 April 2006, 19:48
Smoke158, ik heb nog steeds de oude versie 1.1.0.3. nog nooit last mee gehad, kazaa vind ik zeker niet betrouwbaar hoor.

heb ik daarstraks ook al terug opgezet,
maar al de oude groepen die intressant waren,zie ik niet meer,
regelmatig valt ie wel uit maar ik wil hem wel proberen als er nog intressante groepen zijn,en zo ja welke zijn dat??

groetjes
smoke

Nostradamus
15 April 2006, 19:57
Er zijn er al vele uit verwijdert smoke158, om het 'illegaal' downloaden tegen te gaan. Beste is er even wat tijd voor te nemen en eens rond te kijken, (is een tijdje geleden dat ik er nog ben geweest) ze veranderen voortdurend van groep nu. Versta je ;)

Sille
16 April 2006, 02:20
effie voor jouw ghost ik heb ook een map program filles op mijn d schijf hoor :) en idd mss een grabit instaleren hier kan je ook beter nieuwsgroepen mee ophalen enz :) en werkt sneller je kan dan ook downloaden met 2 links tegelijk of hangt af van je server 3-4

Walt
16 April 2006, 10:01
Maar langs grabit kun je niets posten of aanvragen ofwel , heb wel gezien dat er posten staat vanboven maar dat werkt niet met mij

benport
22 June 2006, 18:58
Hallo
Ik heb een probleem met b-news.Ik heb de versie B-news plus v 1.0.9 build 2004 .De meeste nieuwsgroepen gaan goed .Maar de nieuwsgroep alt.binaries.dominion.silly-group daar kreeg ik niets te zien ,het haalt de berichtkoppen binnen maar ik zie niets.Bij bompanews zie ik de hoeveelheid wat er gepost is .Heeft iemand dat probleem nog?Wat zou het probleem kunnen zijn!! Kan mij iemand helpen.
Bedankt en groetjes Benport

Pilote
25 June 2006, 10:01
Maar langs grabit kun je niets posten of aanvragen ofwel , heb wel gezien dat er posten staat vanboven maar dat werkt niet met mij

Beste,

In Grabit kan je posten of iets aanvragen met Yenc-Powerpost.
handleiding. (http://www.ivanhoejupiler.be/t33132-yenc-power-post-flash-handleiding-.html)

Het programma kan je hier (http://powerpost.free.fr/files/YencPowerPostA&A11b.zip) downloaden.

Frastman
25 June 2006, 10:36
B-news is dit niet bijna d00d ?