Volledige versie bekijken : PC springt altijd terug af bij opstarten



xcarinex
15 April 2006, 23:06
Ik zit hier sinds een paar dagen al met een probleem dat mijn computer s'morgens altijd een keer of 3 of 4 afspringt als ik hem opstart. Eens hij dan opstaat geen probleem maar maar als ik hem wil opstarten heb ik het altijd zitten.
Ik heb al een tijdje Hitman pro en die laat ik 2 maal per week scannen, mijne Norton is ook altijd up-date en word ook minstens 1 maal per week gebruikt.
Iemand nog tips om dit terug in orde te krijgen??????

Noempsy
16 April 2006, 01:57
hoi hoi,

heb je je pc al is opengevezen? Als je pc automatisch reboot kan dit liggen aan een te hoge temperatuur van processor, dus openhalen en kijken of je cooler van je processor meedraaid, kijk ook is hoe stoffig alles daar vanbinnen is.... teveel stof tussen ventilator is dus een verlies van koeling.

Hoor maar is wat de experts er hier van zeggen, mss is het iets dom hee ;-)

Groenten en succes,

xcarinex
16 April 2006, 09:11
Het is alleen s'morgens bij het opstarten overdag geen last van zolang hij maar blijft opstaan.

barbapapa5800
16 April 2006, 09:21
zou een temp probleem kunnen zijn, maar denk het niet angezien dat hij het de rest van de dag niet heeft.
je pc uitstoffen kan natuurlijk geen kwaad.
dit is/word natuurlijk geen hitmanpro discussie, maar draaid dit programma niet!
hitman pro is veels te aggressief en laat je geen keuze wat je wil verwijderen.
heb al van verschillende mensen gehoor dat ineens kladblok was verwijderd van hun systeem na het draaien van hitmanpro, ook drivers van de printer durven wel eens verwijderd worden.
ik denk dat de schuld van je probleem hier ligt.
en denk eens aan een goede virusscanner ipv norton.
das denk ik wel de virusscanner die onderaan de lijst bengeld van goede scanners.
goede zijn: NOD32, panda en kaspersky

gabriel
16 April 2006, 09:39
hey
mogelijks kan volgend artikel u op de goede weg zette om het prob op te lossen
http://support.microsoft.com/?scid=kb;nl;308041&spid=1173&sid=73#appliesto

1ben1
16 April 2006, 12:04
Probeer eens met een andere voeding, kan zijn dat daar een slecht contact inzit en eens opgewarmd een goed contact geeft.