Volledige versie bekijken : kopieren



robbedoeske_007
16 April 2006, 23:17
kent er iemand een programma die je als je een dvd instaakt overneemt zonder op je hard disc te zetten want ik heb maar een schijfje
van 6 Gig

grtjes robbedoeske_007

GuntherS
16 April 2006, 23:58
Heb je nero?
Dan kan je gewoon DVD kopiëren nemen en dan on-the-fly aanvinken (rechstreeks van DVD op lege DVD).
Hoop dat dit is wat je zoekt?

Krikkie
17 April 2006, 00:04
Robbe ik heb jouw specs gezien...
Voor DVD's on the fly te copieren...
Je kan het riskeren maar sluit toch maar alles af wat je niet echt nodig hebt en laat je pc met rust als je copiëert...
Het gaat, maar verwacht geen wonderen, traag branden!!!

Groetjes Krikkie

robbedoeske_007
17 April 2006, 00:40
en als het een dvd9 is ????

GuntherS
17 April 2006, 00:50
Een Dual-Layer DVD Writer moet ge dan hebben om zo te kunne kopiëren en natuurlijk ook een Dual-Layer schijfje (= niet zo goedkoop)

Je zou dus beter eerst rippen naar harde schijf, zowiezo. Dat is altijd beter voor een DVD.

robbedoeske_007
17 April 2006, 11:20
ik heb een DL schrijver maar geen schijfjes
hoe veel kost dit ???

en waar staat die on the fly kopieren ????

Mp3Tjoeper
17 April 2006, 16:33
ik heb een DL schrijver maar geen schijfjes
hoe veel kost dit ???

en waar staat die on the fly kopieren ????

Dat kan je enkel als je ook een tweede brander of lezer hebt in je pc.

En dan moet je in je brand software instellen welke de bron dvd moet lezen
en op welke de data moet gebrand worden ( moet dus verschillend zijn )

Maar zoals eerder hier vermeld is dit niet echt de ideale manier

Ik maak liever eerst een image

robbedoeske_007
17 April 2006, 17:41
maar ik kan niet anders ik heb maar een schijf van 6 Gig en daar pakt 2 Gig van xp al dus en nom mijn programma's = gaat niet e

Krikkie
17 April 2006, 22:52
maar ik kan niet anders ik heb maar een schijf van 6 Gig en daar pakt 2 Gig van xp al dus en nom mijn programma's = gaat niet e

Beterkoop en meer funtioneel is dan i.p.v. een tweede DVD-lezer bij te plaatsen, een tweede harde schijf bij te zetten.
Je moet je enkel afvragen of het sop de kool waard is!
Een tweede harde schijf hoeft niet groot te zijn en je kan er meer op wegschrijven...(bacups, data, images, ed.)
Nieuwprijs
Maxtor 40Gb 7200rpm € 44
Je kan ze tweede hands beterkoop vinden.
Een DVD-station kost 19,95 €
Ik zou kiezen voor de harde schijf en met images werken.
Als je toch on-the-fly wil werken kan je best je twee DVD-stations elk op een andere kabel aansluiten, dit om de comunicatie tussen de twee stations vlotter te laten verlopen.

Grooetjes Krikkie

robbedoeske_007
18 April 2006, 12:45
een 2de dvd station heb ik maar die is een combo van samsung en juist de schrijver werkt niet meer ander wel hoor ik kan er nog dvd meeafspelen

en dan nog een hard disc maar dat zal wel voor wat later zijn of anders moet ik een externe kopen en ndan kan iedereen in mijn gezin die gebruiken ???

en hoe veel kost een hard disc extern van 40 Gb ?????