Volledige versie bekijken : usb kabel



frapat
17 April 2006, 07:58
Zit met een vervelend probleempje.

Wij hebben 2 gsm's (samsung x640 en E340) met fotofunctie.
Had eerst de X640 en heb de cdrom geinstalleerd en zo kan ik mijn foto's op de pc krijgen.
Nu installeer ik de cd-rom van de E340, maar hij geeft steeds de melding dat er een fout is met de usb aansluiting. Hij vind blijkbaar de poort niet waar mijn datakabel is op aangesloten.
Nu kan ik natuurlijk mijn foto's niet op de pc zetten.
Heb ook de nodige software op de site van samsung gedownload, maar zonder resultaat.

Weet iemand raad,

robbedoeske_007
17 April 2006, 11:55
de kabel moet ook geistaleert worden

voord at te doe
start->configuratiescherm->nieuw hardware-> laten zoekn achter hardware -> en danje cd insteken van je kabel meestal is het ook die met je proramma om je foto's op je pc te zetten-> ga dan naar de kablel en instaleer die

heb je nog vragen

frapat
17 April 2006, 12:22
heb ik al gedaan, maar geen resultaat.
Al de programma's staan op de pc (van alle 2 de gsm's)
Ik krijg alleen geen verbinding.Krijg steeds de melding dat de usb poort niet gevonden is,en om terug uit te trekken en opnieuw in te steken,maar steeds hetzelfde resultaat.
Ik word er gewoon radeloos van.
Er staan foto's op die mijn dochter getrokken heeft op studiereis naar Frankrijk en heeft deze nodig,maar ik geraak er niet aan.

Alvast bedankt voor de tip

robbedoeske_007
18 April 2006, 12:41
anders een een nieuwe versie van je software gaan halen

dat kan je bij de fabrikant
ik heb ook zo'n kabel en ik heb het van het merk mobile nenn og iets achter maar wie niet goed wat

je zal daar zien staan je telefoon en dan kun je kiezen tussen driver van je kabel of je stuur programma

neem ze allebij
en laat me dan iets weten

frapat
18 April 2006, 18:09
heb ik ook al geprobeerd,
heb er alles afgesmeten en terug de laatste nieuwe versie gaan halen op de site van samsung.
Dit zijn 5 programma's en 1 driver die je er kan afhalen.
De cdrom die bij de kabel geleverd is, is eveneens geinstalleerd, met het gekende resultaat.
Mijne telefoon is geen probleem, die werkt.
Die van de dochter niet.
Ik vind het raar.
Ik ga er terug alles afdoen en alleen die van mijn dochter opzetten en eens zien wat hij dan doet.Misschien dat hij dan werkt, maar zou normaal gezien toch niet mogen zijn.

Groetjes