Volledige versie bekijken : witte rand nodig op foto's



Sille
19 April 2006, 16:24
ik moet voor mijn grootmoeder een foto printen op een A4 blad en die dan inkaderen maar nu is het probleem dat de foto waar zij staat nogal kort bij de rand is wat dus als effect gaat geven als ik hem ga kaderen dat ik een stuk van haar hoofd bedekt en dit mag niet. Nu is mijn vraag hoe zou ik dit kunnen instellen met mijn printer?

het is een HP PSC 2350 series

compuchrisje
19 April 2006, 16:53
Je zegt dat het om een A4 gaat. Plak de foto gewoon in Word, dan heb je automatisch je marges, desnoods zet je die nog iets kleiner bv 1,5 cm zodat het niet teveel wit wordt.

Sille
19 April 2006, 17:02
aja slim bekeken dan dan nog gwn de instelling van het soort papier :) jup da kan het wel zijn. kwas het weer te ver aant zoeken

Sille
19 April 2006, 17:06
nog een vraagje kheb die foto op de pc staan en ik open die met windows viewer hoe kan ik hem kopieren want dat kan ik niet nemen als ik met rechtermuisknop klik

compuchrisje
19 April 2006, 17:15
Als die als jpg staat kan je dat in Word via het menu Invoegen - Afbeelding uit bestand en zoek dan de map en daarin de foto. Als je de foto selecteert kan je die op je blad juist positioneren. Zorg er wel voor dat de bomma niet ineens begint te groeien of overmatig verdikt he.

Sille
19 April 2006, 17:55
haha :) owke