Volledige versie bekijken : Internet pro usb



Snuifje
19 April 2006, 19:26
Hoi ik heb vandaag een nieuw toetsenbord gekocht... een logitech internet pro usb. Er zaten geen drivers bij maar in de handleiding stond dat ik op de site moest zoeken maar daar staan alleen de drivers van de draadloze versie. Ik heb die wel geprobeert maar dan doet hij het niet... Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen....

Groetjes Snuifje

J.W.
19 April 2006, 22:05
Hoi ik heb vandaag een nieuw toetsenbord gekocht... een logitech internet pro usb. Er zaten geen drivers bij maar in de handleiding stond dat ik op de site moest zoeken maar daar staan alleen de drivers van de draadloze versie. Ik heb die wel geprobeert maar dan doet hij het niet... Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen....

Groetjes Snuifje

Hebt u er geen cd-rom bijgekregen?

"Systeemvereisten

IBM-systeem of compatibel systeem met Windows® 98, Me, NT, 2000 of XP
USB-poort voor toetsenbord
Cd-rom-drive voor stuurprogramma-installatie"

Snuifje
19 April 2006, 22:16
ja toch echt niet .... :S er sta in wel in die handleiding da je hem kan downloaden maar k zie het niet of niet de usb driver dan

J.W.
19 April 2006, 22:43
ja toch echt niet .... :S er sta in wel in die handleiding da je hem kan downloaden maar k zie het niet of niet de usb driver dan

Ik bedoel dat er bij het toetsenbord een cd-rom moet zijn om de stuurprogramma's (drivers) te installeren. Bij de verkoper eens naar vragen.

Snuifje
20 April 2006, 19:54
Ik heb mailtje naar logitech gestuur en hij zijn wel de goede drivers,
maar telkens als ik me pc uit zet of reboot kan hij mijn toetsenbord niet meer vinden dus moet ik hem dan heel ff uit de usb aansluiting halen en er weer terug in doen. Ik heb al in me bios rond zitten kijken maar kan eigenlijk niet echt iets vinden dat daar mee te maken heeft weet iemand wat het probleem is..

Snuifje
22 April 2006, 20:33
weet niemand dat :S want het is knap rot