Volledige versie bekijken : Fout in script voor internet explorer



gids
19 April 2006, 22:52
Graag uw oplossing voor het volgende:Sinds kort krijg ik bij het openen van McAfee virusscan en bij het scannen vanaf mijn HP 2840 de foutmelding :"Fout in script voor internet explorer". Daaronder staan dan vermeld: Regel; Teken; Fout;Code; URL, echter alle zonder enige vermelding erachter.Onder dit lijstje dan de vraag: "Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina?" en de knoppen JA/NEE. Drukken op die knoppen heeft geen effect. Het schermpje blijft en is alleen te verwijderen door het te sluiten, waarmee ook het schermpje van het programma dat ik eigenlijk wilde starten verdijnt.Getracht dit op te lossen dmv instelling "disable a notification about every script error". helaas; die instellingen waren al goed.Heeft iemand van u een idee wat hier aan de hand is en hoe dit op te lossen?Vr. gr.Erik Fransen

Emtec
20 April 2006, 16:35
Probeer McAfee eens opnieuw te installeren (McAfee deinstalleren, opnieuw installeren en bijwerken tot de laatste versie)...
Als dit niet zou helpen kan je IE eens herinstalleren. Zie: http://www.omewil.nl/tips/explorer.html#installeren