Volledige versie bekijken : Dringend: powerpoint!



INE VERHAEGHE
20 April 2006, 00:59
Hallo ik heb een vraagje,
ik moet dus vrijdag mijn eindwerk voorstellen en er moet een powerpointvoorstelling bij,
ik heb alles ingevuld in powerpoint, blad per blad, en wil er nu alles laten appart opkomen,
ik heb de titeltjes er kunnen doen appart opkomen, maar de puntjes er onder staan in 1 vak getypt en ik kan ze niet appart selecteren, hoe laat ik puntje voor puntje er op komen?
hopelijk kan iemand mij helpen vóór morgenavond...??
groetjes INE

compuchrisje
20 April 2006, 01:03
Als je die puntjes, de onderverdeling apart wil laten komen moet je die ook telkens in een eigen tekstvak zetten, dus eerst titel in één tekstvak, puntje één in tweede tekstvak en het iets anders uitlijnen dan de titel natuurlijk, hetzelfde voor de volgende punten. Dan kan je via aangepaste animatie bepalen wanneer en hoe die regeltjes moeten verschijnen.

INE VERHAEGHE
20 April 2006, 01:07
oej oej ik heb nog veel werk zo te horen,
bedankt compuchrisje!!!

INE VERHAEGHE
20 April 2006, 01:11
ok ik ben er wel iets mee, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen om een nieuw kader te beginnen om tekst in te typen :damn:

Mimosa
20 April 2006, 09:31
Misschien via Invoegen/Tekstvak?

INE VERHAEGHE
20 April 2006, 11:52
ja het is al in orde:) maar het is in het engels bij mij en ik keek er altijd maar naast :damn:
maar compuchrisje heeft mij toegevoegd op msn en mij wat geholpen:)
greetz, toch bedankt!

Mimosa
20 April 2006, 12:08
ja het is al in orde:) maar het is in het engels bij mij en ik keek er altijd maar naast :damn:
maar compuchrisje heeft mij toegevoegd op msn en mij wat geholpen:)
greetz, toch bedankt!
Da's dan goed nieuws! :good: