Volledige versie bekijken : Probleem IE



nicogeeroms
20 April 2006, 17:19
Ik heb enkele dagen als ik bv. met Internet Explorer naar een filmpje kijk zo een grijs kadertje rond de mediaplayer en ik moet telkens op dat kadertje klikken voordat ik bv. op play kan drukken en dit kadertje staat ook rond afbeeldingen waar een link aan vasthangt.

En even later is het zo erg geworden dat ik soms zelfs van zodra ik Internet Explorer open een foutmelding krijg (zie bijlage "probleem3")

Hoe kan ik dit oplossen? Want het is wel heel vervelend als je zo ff leuk aan het rondsurfen bent en ineens je genoodzaakt bent om je browser af te sluiten en je alle sites kwijt bent.

Screens:
http://www.polybox.be/fotos/probleem3.JPG

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Silverwing
20 April 2006, 19:02
Laat Ccleaner eens lopen,(ook de registerproblemen) en verzeker uzelf ervan desnoods met een online scan dat je geen spyware hebt.
Wat betreft je prtsc.die is onleesbaar(bij mij althans)dus kan ik ook niet zien wat daar juist instaat.
Als het probleem na een poetsbeurt met Ccleaner nog steeds aanhoud zal je één van de experten hier moeten raadplegen vrees ik.

nicogeeroms
20 April 2006, 19:44
Laat Ccleaner eens lopen,(ook de registerproblemen) en verzeker uzelf ervan desnoods met een online scan dat je geen spyware hebt.
Wat betreft je prtsc.die is onleesbaar(bij mij althans)dus kan ik ook niet zien wat daar juist instaat.
Als het probleem na een poetsbeurt met Ccleaner nog steeds aanhoud zal je één van de experten hier moeten raadplegen vrees ik.
Die cleaner heb ik al eens geprobeert, maar helpt totaal niet! ik heb nu even de updates van windows geuninstalleerd (vanaf die installatie had ik problemen) en de problemen waren even weg maar doen zich nu weer grotendeels voor, maar ik heb vernomen dat iemand van een computerwinkel zelf die ik ken ook dat probleem heeft bij de pc's die hij gebruikt in zijn winkel... en dat het wel degelijk door de updates komt! Dus ga ik w8en met de updates opnieuw te installeren tot er een patch voor komt, maar waar vind ik die patch dan, wordt die automatisch gedownload als ik windows update start?

Ivan
21 April 2006, 07:07
Lees dit (http://www.ivanhoejupiler.be/t30976-last-met-nieuwe-windows-update.html) eens nico.