Volledige versie bekijken : 5.1 Luidsprekerset vs laptop HP



jappietje
20 April 2006, 23:22
Beste,ben nieuw op dit forum. Vond het toevallig in mijn zoektocht naar een antwoordje voor mijn vraagje op het net. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.Ik ben in het bezit van een HP Pavillion ZD8319ea laptop en zou graag externe boxen willen aansluiten voor een party. Dus ben ik op zoek naar een geschikt paar dat ook betaalbaar is <100€.Ik vond de boxen van Trust 5.1 Surround Speaker Set SP-6600A maar nu is mijn vraag of deze compatible zijn voor deze laptop. Er zijn ook 2.1 speakers in de handel maar voor mij is dit allemaal een beetje chinees.Het belangrijkste is dat er toch een beetje goede sound (met subwoofer) uit de pc komt tijdens de party.Hartelijk dank voor dit eens te bekijken.Met vriendelijke groeten en alvast dank,Kristel

compuchrisje
20 April 2006, 23:34
Denk dat dit wel te doen is, hebben wij ook gedaan met een Acer Aspire die al paar jaartjes oud is. Kijk je geluidskaart es na of die 5.1 ondersteunt?

Milo
21 April 2006, 10:56
Ik heb ook zo'n goeikope Trust 5.1 sound installatie.
Euhm als uw laptop een 5.1 uitgang heeft dan nja gaat ge perfect geluid hebben zoniet is het een emulatie .
Maar op die Trust staat een knopken , da u uw stereogeluid door uw 6 boxen emuleert .
Kopen die handel :)