Volledige versie bekijken : Via rhine2 fast ethernet



rakkie
22 April 2006, 16:02
Hallo!!

Via Windows update ben ik er achter gekomen dat mij Via Rhine 2 fast ethernet is uitgeschakeld,waarvoor dient dat eigenlijk???,heb ik dat nodig,ik heb 1 computer en adsl

J.W.
22 April 2006, 17:41
Hallo!!

Via Windows update ben ik er achter gekomen dat mij Via Rhine 2 fast ethernet is uitgeschakeld,waarvoor dient dat eigenlijk???,heb ik dat nodig,ik heb 1 computer en adsl

Hebt u soms een PB pc?

http://support.packardbell.com/uk/item/index.php?i=7032610000&pi=platform_Lynx_K8

rakkie
22 April 2006, 18:00
Nee hoor ;is een door Lingier-computers-Oostende apparaat.,verder is mijn modem zo'n blauwe Alcatel en heb belgacom-adsl

PeterN
22 April 2006, 20:06
Die 'Via Rhine 2 fast ethernet' is normaal uw ethernet kaart. Normaal is die aanwezig is in uw hardware zou die ingeschakeld moeten zijn. Nu als je deze niet gebruikt maakt het eigenlijk niet zo veel uit. Waarschijnlijk gebruik je deze niet want je kan nog op internet. Je bent denk ik verbonden met een usb modem naar adsl???
Bij start/instellingen/configuratiescherm/systeem en daar tabblad hardware/apparatenbeheer kan je waarschijnlijk zien aan een rood kruisje dat deze is uitgeschakeld. Rechts klik erop en kies inschakelen ;)

rakkie
23 April 2006, 10:00
Is gelukt!!bedankt zeg!!!