Volledige versie bekijken : email ontvangen op pc en laptop



jaenke
22 April 2006, 18:11
heeft iemand enig idee of het mogelijk is om e-mails op de gewone pc en op de laptop te ontvangen .De pc zit in de router en de laptop is draadloos .


Alvast bedankt

slicky
22 April 2006, 18:21
ik zelf doe het als volgt
de laptop is zo ingesteld dat ik e-mails kan ontvangen maar ik heb die ingesteld dat hij het bericht laat staan op de server;)
zo kan ik nog altijd de mails ontvangen op de desktop;)

je kan ook altijd gewoon via webmail kijken naar uw mails:good:

jaenke
22 April 2006, 18:57
Alvast bedankt voor de snelle reactie,moet ik de instellingen op de laptop en op de pc hetzelfde zetten of zijn hier andere instellingen voor nodig.

Ché
27 April 2006, 13:49
open je mailprog. Bij het menu extra/(email)account/ eigenschappen (meer instellingen)vragen/ tabblad algemeen/ een vinkje zetten bij kopie van berichten op server achterlaten. Zo zal je dezelfde mails op beide toestellen kunnen ontvangen.

PS: de tekst tussen () slaat enkel op outlook. de rest is voor outllook express en outlook gelijk.

slicky
27 April 2006, 20:40
nadeel van dit is,als je het op beide insteld dat ze een kopie moeten achterlaten op de server,dat je mailbox rap zal vol zitten!!!!!
je kan die mails dan verwijderen via webmail;)

suc6:good:

Ché
27 April 2006, 20:57
nadeel van dit is,als je het op beide insteld dat ze een kopie moeten achterlaten op de server,dat je mailbox rap zal vol zitten!!!!!
je kan die mails dan verwijderen via webmail;)

suc6:good:

je kan dat ook op hetzelfde tabblad door een vinkje te zetten bij:
1) van server verwijderen na verwijderen uit verwijderde items
2) van server verwijderen na xx dagen