Volledige versie bekijken : Ghost 10 activatie



dagini
24 April 2006, 09:42
Hallo,
ik heb ook het prpg ghost10 met sleutel maar krijg het prog niet geactveerd,
krijg steeds de melding dat de sleutel fout is ,ben echter zeker dat deze juist is weet iemand heirvoor een oplosssing?
alvast dank

g_man
24 April 2006, 13:30
Is dat een legale versie?

dagini
26 April 2006, 11:10
ja maar het is wel de versie van mijn zoon en daar lukte het wel.
het moet toch wel mogelijk zijn deze tweemaal te actveren?
groeten

J.W.
26 April 2006, 12:29
ja maar het is wel de versie van mijn zoon en daar lukte het wel.
het moet toch wel mogelijk zijn deze tweemaal te actveren?
groeten

Denkt u dat?
Windows kan men ook geen twee maal activeren (op twee verschillende pc's).

g_man
26 April 2006, 17:20
Kan dus maar 1 maal geactiveerd worden met dezelfde sleutel, alle andere methoden zijn illegaal.

virtueel2006
26 April 2006, 18:11
die vraag stel ik me ook af ,vb.ik koop legaal een game of program en vind het leuk, maar wil het ook op de laptop gebruiken en pc thuis de vraag is ben ik dan illegaal bezig ik heb toch een over eenskomst accepteert of wil dat zeggen als er iemand anders op mijn pc het programma gebruikt dat dat ook nie mag??? software producenten moeten toch eens goed denken dat ze de illigaliteit zo in de hand werken het overeenskomst procedure mag wel eens aangepast zijn en als ze willen verkopen zouden ze meer betaalbareversie s moeten maken. dat de gewone mens nie moe zoeken,en in de grijze zone belandt.maar lees eens alles op de site je zal veel leren.
nog een bedanktje aan iedereen die zijn kennis wilt delen.
virtueel2006:wall:

Jelle
27 April 2006, 07:48
Qua thuiskopiëren bij het bezitten van een originele versie: je mag muziek, films, ... allemaal backuppen om ze tegen beschadiging te beschermen om als je wilt een cd boven op je kamer en beneden in de woonkamer tegelijkertijd af te spelen ofzo. Games vormen hierop te uitzondering, het is verboden om deze te kopiëren ook al bezit je de originele versie. Ook het opslaan van een game op je pc zodat je het zonder cd-rom kan spelen is dus illegaal. Je legale muziek-cd's mag je daarentegen wel ook in digitale vorm op je thuiscomputer hebben staan. Ten slotte heeft een rechter in Nederland beslist dat een thuiskopie geen recht is, zit er een speciale beveiliging op, dan is dat zo. Of dat het zo ook in België wordt bekeken weet ik niet.

Ik denk wel dat je games net zoals muziek mag installeren op meerdere pc's thuis (binnen hetzelfde huisgezin uiteraard en niet bij je hele familie en vriendenkring) als het game dit mogelijk maakt.

Windows is inderdaad nog een ander geval, maar je koopt dan ook het besturingssysteem niet (alleen Microsoft zelf bezit er alle rechten op), maar je koopt er een gebruikslicentie op. Die licentie houdt in dat je het maar op één pc mag installeren.