Volledige versie bekijken : powerpointprobleem



Eagle
24 April 2006, 15:38
Bij het openen van sommige powerpointvoorstellingen krijg ik dit onderstaand bericht.

http://img125.imageshack.us/img125/2418/powerpoint1xm.jpg (http://imageshack.us)

Hoe krijg ik dit weg?

seppe007
24 April 2006, 16:21
Dit heb je pas na de laatste update van microsoft of niet?

Eagle
24 April 2006, 16:47
Dit heb je pas na de laatste update van microsoft of niet?

Dat is mogelijk.

Nostradamus
24 April 2006, 16:57
Eagle, als je bvb met een oudere versie van powerpoint werkt, kan je sommige powerpoints niet openen die op een nieuwe versie zijn gemaakt. Heb dat zelf ook voor gehad ( met dezelfde foutmelding) en andere mensen hier ook ;)

Eagle
24 April 2006, 18:03
Eagle, als je bvb met een oudere versie van powerpoint werkt, kan je sommige powerpoints niet openen die op een nieuwe versie zijn gemaakt. Heb dat zelf ook voor gehad ( met dezelfde foutmelding) en andere mensen hier ook ;)

Ik werk met Microsoft office 2003 NL

Nostradamus
24 April 2006, 18:12
Daarom heb ik bvb gezet.

compuchrisje
24 April 2006, 18:17
Ik heb nog office 2000 en krijg nu ook regelmatig melding van fouten met powerpoints. Als dàt dus het effect is van een update, aan wie mag ik de rekening sturen? Bill?

Ché
24 April 2006, 21:13
Mogelijks heb je tijdens de installatie van office voor een standaard installatie gekozen en zijn daardoor niet alle onderdelen van powerpoint op je pc geïnstalleerd. Ga eens naar configuratiescherm / software/ selecteer office en kies wijzigen/ een wizard start op en kies daar voor add or remove features. Stop de cd in en ga daar naar powerpoint en installeer alle onderdelen. Misschien kan dat je probleem oplossen.

Eagle
25 April 2006, 17:02
Mogelijks heb je tijdens de installatie van office voor een standaard installatie gekozen en zijn daardoor niet alle onderdelen van powerpoint op je pc geïnstalleerd. Ga eens naar configuratiescherm / software/ selecteer office en kies wijzigen/ een wizard start op en kies daar voor add or remove features. Stop de cd in en ga daar naar powerpoint en installeer alle onderdelen. Misschien kan dat je probleem oplossen.

Ik heb office verwijderd en volledig terug geinstalleerd, maar nog altijd hetzelfde probleem. Kan ik misschien de powerpointvoorstelling eens naar iemand hier doorsturen? Zo kan je het misschien zien wat er is.

compuchrisje
25 April 2006, 17:15
Eagle, mogelijk heb je die update van microsoft gekregen, datum 4 april 2006. Er zijn nogal wat dingen foutgelopen daarbij en niet enkel bij jou. Kijk eens of je een systeemherstel kan doen op een datum net voor die update. Nadeel is wel, dat alles wat je erna hebt geïnstalleerd ook niet meer mee zal draaien, waaronder die gewraakte update. Maar... mogelijk is vandaag de patch die windows heeft gemaakt om die vorige update te herstellen, dus laat die even binnenkomen eerst en kijk dan of je nog probs hebt. Bovendien kan je op de microsoft site ook je updates voor office binnenhalen, zeker aan te raden!

J.W.
25 April 2006, 17:28
Ik heb office verwijderd en volledig terug geinstalleerd, maar nog altijd hetzelfde probleem. Kan ik misschien de powerpointvoorstelling eens naar iemand hier doorsturen? Zo kan je het misschien zien wat er is.

Post deze voorstelling hier eens met bv. yousendit.

Eagle
26 April 2006, 21:00
Hier is de voorstelling: http://users.telenet.be/surgeon/infinito_1.pps

J.W.
26 April 2006, 21:30
Hier is de voorstelling: http://users.telenet.be/surgeon/infinito_1.pps


Ik krijg geen foutmeldingen.
Hebt u Macromedia Flash Player geïnstalleerd?
Indien niet, installeren en dan voorstelling nog eens trachten te openen.

Kapstertje
26 April 2006, 21:32
Ik kan alleen maar zeggen WAUW!!!!!:shocked:
Maar die krijg jij dus niet open ,begrijp ik.
Zou het te maken kunnen hebben omdat hij met flash gemaakt is.:shy: (ik noem maar wat)
Ik heb hier nl.ook 2003 en ik kan hem gewoon zien.

compuchrisje
26 April 2006, 21:45
Ik niet (office 2000) krijg laatste tijd enkel foutmeldingen met powerpoint, leuk wel!

J.W.
26 April 2006, 22:07
Ik kan alleen maar zeggen WAUW!!!!!:shocked:
Maar die krijg jij dus niet open ,begrijp ik.
Zou het te maken kunnen hebben omdat hij met flash gemaakt is.:shy: (ik noem maar wat)
Ik heb hier nl.ook 2003 en ik kan hem gewoon zien.

Waarom zou ik die niet openkrijgen?
Ik heb Office XP en het heeft volgens mij gewoon te maken met Flash.
Het is één enkele dia waarop je kunt in en out zoomen.

Kapstertje
26 April 2006, 22:48
Waarom zou ik die niet openkrijgen?
Ik heb Office XP en het heeft volgens mij gewoon te maken met Flash.
Het is één enkele dia waarop je kunt in en out zoomen.JW,deze topic gaat toch over een foutmelding van eagle.
Die krijgt hem niet open,en ik vraag ook of het niet aan flash kan liggen dat ie die foutmelding krijgt(dus eigenlijk hetzelfde als wat jij zegt):eek:

compuchrisje
26 April 2006, 23:00
Eender welke versie Office (we wéten al dat je XP hebt JW!), een flash-object is niet in de standaardinstallatie van office inbegrepen. Hier is wat ik van de microsoft site heb gehaald voor je:

Zowel PowerPoint-presentaties als flashanimaties zijn krachtige hulpmiddelen voor het verkrijgen van de aandacht van uw publiek. Het is mogelijk een Macromedia Flash filmpje in een PowerPoint-presentatie te gebruiken, maar het is niet erg gemakkelijk. Er zijn programma's van derden die de stappen eenvoudiger maken. Wij doen het hieronder op de ingewikkelde, maar gratis manier:


http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_office/_images_tips_trucs_powerpoint_/4309f6e564124a65.gifKies in PowerPoint Beeld >> Werkbalken >> Werkset Besturingselementen.
Klik op de knop Meer besturingselementen. Selecteer Shockwave Flash Object uit de lijst. Als deze naam niet voorkomt, hebt u Shockwave Flash nog niet geïnstalleerd op uw systeem. U kunt danhier (http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&Lang=Dutch) eventueel de benodigde bestanden downloaden.
Sleep een rechthoek waarin de animatie moet worden afgespeeld.
Rechtsklik in de rechthoek en kies Eigenschappen.
Ga in het dialoogvenster Eigenschappen naar de eigenschap Movie en vul het volledige pad naar het Flash .SWF-bestand in.
Zorg dat de eigenschap Playing op True is ingesteld en sluit het venster Eigenschappen.
Voer de presentatie uit. Op de betreffende dia wordt de flashanimatie gespeeld.