Volledige versie bekijken : Spamfighter of mailwasher



Noempsy
24 April 2006, 17:55
hoi hoi,

seg ivm alle ongewenste mail die ons blijkbaar overspoeld:wall: kunnen we is ni iets proberen..... Ik wil eigenlijk mailwasher of spamfighter instaleren om is te zien wat het allemaal kan. Hebben jullie een voorkeur tussen deze 2 proggie's?
Ben zelf al is aan't kijken wat het verschil is en een groot voordeel van mailwasher is dat je ongewenste mail kan bounce maar ik denk niet dat het probleem daar mee opgelost is. Spamfighter hee dan weer een database waar iedereen zijn "spam" kan rapporteren zaodat iedereen die mail automatisch in de vuilmand werpt
Enfin, geef jullie input is....:good:

woepi
24 April 2006, 18:03
Ik gebruik mailwasher al enkele jaren. En zeer tevreden.;)

J.W.
24 April 2006, 18:11
Ben zelf al is aan't kijken wat het verschil is en een groot voordeel van mailwasher is dat je ongewenste mail kan bounce maar ik denk niet dat het probleem daar mee opgelost is.

Wie gaat die ongewenste mail dan op zijn dak krijgen?
Denkt u soms dat die afzender zijn eigen e-mailadres gebruikt?

g_man
24 April 2006, 18:40
Gebruik ook al jaren Mailwasher...enne die bouncing laat ik voor wat het is. Enkel blacklisten en verwijderen. Prima zo :) ;)

Kokki
24 April 2006, 19:03
Hier ook mailwasher. En ik ben er ook heel tevreden over. Daarvoor had ik spamihilator geprobeerd. Deze en mijn gmail gingen echter niet samen.

gabriel
25 April 2006, 19:01
hey
lees even het volgende http://www.home.zonnet.nl/roberthoenselaar/PrivacyEnAnonimiteitHOMEPAGE.html

Noempsy
29 April 2006, 10:29
mailwasher werkt inderdaad heel mooi maar ik zit hier met verschillende accounts.... iemand daar een oplossing voor?

J.W.
29 April 2006, 17:10
mailwasher werkt inderdaad heel mooi maar ik zit hier met verschillende accounts.... iemand daar een oplossing voor?

U kunt toch verschillende accounts aanmaken in MailWasher.

Kokki
29 April 2006, 18:55
De verschillende accounts gaat bij mijn weten alleen bij de pro versie van mailwasher. Maar ja, als je aan de juiste mensen vraagt, die helpen je wel aan een pro ;)

J.W.
29 April 2006, 19:38
De verschillende accounts gaat bij mijn weten alleen bij de pro versie van mailwasher. Maar ja, als je aan de juiste mensen vraagt, die helpen je wel aan een pro ;)

Ik werk nog met een ooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuude versie "2.021beta" en ik heb accounts ingesteld bij Telenet, Hotmail en Belgacom.

Kokki
29 April 2006, 22:01
Dan heb je geen pro nodig ;)



If you upgrade to MailWasher Pro:



You get access to our support desk
Learning Filters are enabled
Multiple accounts are enabled
FirstAlert! Global Spam Database is enabled