Volledige versie bekijken : Aanzet tot website :)



Nikolas
25 April 2006, 21:55
Ik ben begonnen met een website te designen in Paint Shop Pro 9, op 1024*768 pixels. Graag zou ik van jullie wat tips krijgen om de site levendig, doch zakelijk te houde.

Opbouwende kritiek is altijd welkom.
Gelieve het niet te hebben over de inhoud, maar over het design zelf :)

Het plaatje is klikbaar :)

http://users.telenet.be/nikolas/VB%20Site11.png (http://users.telenet.be/nikolas/VB%20Site10.png)

elmago
26 April 2006, 10:33
ik vind dit er qua styling al zeer mooi uitzien, als het om de inhoud gaat en niet om het "wauwwhh effect" zou ik misschien alleen maar een lichtkrantje en geanimeerde buttons gebruiken, al de rest vind ik (dit is uiteraard persoonlijk) in een site alleen maar storend (y)

Kapstertje
26 April 2006, 15:51
Ik vind eerlijk gezegd het wit in je afbeelding(draak) niet zo mooi.
Kun je daar geen tube van maken zodat de achtergrond mooi meeloopt,en dan aan je afbeelding een slagschaduw geven?
Lijkt me persoonlijk mooier:shy:

compuchrisje
26 April 2006, 16:59
Kapstertje denk dat de site van Nikolas méér een informatieve zal worden. Tevéél achtergrond is dan wel vermoeiend om te lezen. Qua lay-out in graphics is hier volgens mij weinig dat het nog kan verbeteren. Ben benieuwd naar de rest.

Kapstertje
26 April 2006, 20:10
Kapstertje denk dat de site van Nikolas méér een informatieve zal worden. Tevéél achtergrond is dan wel vermoeiend om te lezen. Qua lay-out in graphics is hier volgens mij weinig dat het nog kan verbeteren. Ben benieuwd naar de rest.Ik bedoel ook dat kleine draakje links chrisje.
Die witte achtergrond zou weg kunnen;)

Beatje
27 April 2006, 01:29
Zeg alleen wat ik met je set zou doen best persoonlijk kwa smaak

Zou de linkerstreepjes als buttons maken als je daar op zou drukken dat deze lichter van kleur gaan worden..

Zou de 3 strepen in het midden 1 ervan naar onder zetten als soort van afsluiting accent andere 2 weg laten..

Zou in de witte achtergrond ietjes geel doen zodat net het wit ervan af is vind hele wit net even te fel...


Vind vast al knap dat je dit maak met je psp....:good:

Nikolas
28 April 2006, 11:50
Welk lettertype raden jullie mij aan voor de menu knoppen?
Mag een nieuw lettertype zijn, maar wel lieft zakelijk.

Joga
28 April 2006, 16:29
zou ik ook mogen weten over
wat de site zal gaan ?
en je lay-out vind ik heel goed ! :good:
behalve de kleurencombinatie zou ik anders doen
ik bedoel dan geel zwart en wit. ik vind dat deze kleuren niet samen
passen. anders heel goed gedaan :p

zodiac
28 April 2006, 17:43
met je design is niets verkeerd, ik vraag me gewoon af hoe je daar een site van gaat maken... Zorg mss eerst voor een achtergrond en pas daarop de afbeeldingen aan..

Nikolas
28 April 2006, 19:47
met je design is niets verkeerd, ik vraag me gewoon af hoe je daar een site van gaat maken... Zorg mss eerst voor een achtergrond en pas daarop de afbeeldingen aan..

Ik ga de afbeelding gewoon slicen met Photoshop en dan positioneren met CSS.