Volledige versie bekijken : Sluiten topics



Licorne
26 April 2006, 15:28
Vraagje.

Als nieuweling stel ik vast dat er hier veel uitwisseling is van tips en probeert men ook degelijk te antwoorden op bepaalde vragen van members.

Wat mij eigenlijk daarentegen stoort is dat bepaalde interessante vragen dikwijls in het niets vervallen wanneer men als laatste post eindigt met een zin zoal "Ok, oplossing gevonden, mag een slotje op!" Daar ben je, volgens mij, nu eens niets mee. De oplossing kan toch ook interessant zijn voor medemembers of is dat de policy van het forum?

Voor de rest: doe zo voort!:good:

GuntherS
26 April 2006, 15:33
Hier moet ik je gelijk in geven. Het is inderdaad beter dat de persoon in kwestie die het topic opende ook de oplossing van zijn probleem plaatst, anders kunnen we inderdaad niet veel bijleren.

Simply
26 April 2006, 15:50
Hey Licorne,

Je hebt absoluut gelijk! Het zou voor iedereen interessanter zijn moest op elke vraag ook het antwoord worden neergeschreven! Soms worden sommige vragen onderling opgelost door de leden via PM! En wanneer er dan na enkele dagen geen reactie op een post meer komt, dan word deze gesloten!

Soms bij een zeer korte of weinig informatie-bevattende post, vraag ik toch nog de oplossing te posten, al is het maar gewoon ter info! Niet iedereen doet dit! Hopelijk na dit gelezen te hebben, zullen mss meer leden er proberen rekening mee te houden!

Nostradamus
26 April 2006, 15:54
Helemaal mee eens met het bovenstaande :good:

Sille
26 April 2006, 22:31
daar kunnen we idd aan werken (y) de oplossing der zetten dan moette de leden niet altijd een nieuwe topic open voor hun probleem :) goed gezien

Ché
27 April 2006, 08:21
Ben het er ook mee eens dat de oplossing van een topic altijd zou moeten gegeven worden. Dan heeft iedereen er tenminste iets aan. Voorwaarde is natuurlijk dat men bij een eventueel probleem de moeite doet om eerst eens in het forum te zoeken of er reeds een gelijkaardig probleem was.