Volledige versie bekijken : Samsung D500



GuntherS
26 April 2006, 16:58
Goeiedag allemaal,

Nu was ik aan het rondkijken op internet en toen kwam ik ineens op de site van Phonehouse terecht.
Daar staat de Samsung D500 slide phone voor 249 (229 als je oude gsm ingeeft).
Deze lijkt mij heel erg interessant. Klik hier voor link (http://www.phonehouse.be/phone-house-belgie/producten/mobiele-telefonie/gsm/phone.php?ArticleProvider_Id=438201c57701e)
Is er hier iemand die deze GSM in bezit heeft en mij eventueel zijn ervaringen ermee kan plaatsen? Is hij stevig en is hij makkelijk in gebruik?
Of eventueel een andere GSM in deze prijsklasse aan te raden?

Ik vind hem heel mooi en heb altijd gehoord dat een Samsung goed is (heb enkel Sony Ericsson en Nokia gehad).


Dank bij voorbaat!

eventure
26 April 2006, 18:10
je kan altijd eens kijken op www.kieskeurig.nl (http://www.kieskeurig.nl),
is volgens mij wel een leuke gsm,
mvg
RObbe

p.s. Vergeet de bedanktknop niet!

GuntherS
26 April 2006, 19:47
Ja, ik heb er daar nu al veel over zitten lezen en er zijn evenveel slechte als goede ervaringen ermee.
Is hier niemand die deze heeft of een andere goede GSM kent?

theo0064
26 April 2006, 19:54
Ben de trotste van de D500.

Heb geen problemen ermee en ben er zeer tevreden mee.
Goed geluid, foto's prima.

Silverwing
26 April 2006, 20:35
Ik heb lange tijd gedacht om een d500 aan te schaffen omdat die perfect geluid en beeld heeft.
Alle samsung toestellen hebben echter één zaak gemeen en daarom moet ik er niet meer van weten.
Het trillen is enkel bij de eerste drie keren van het rinkelen,daarna komt het geluid.
Dus trillen en geluid samen is bij samsung niet mogelijk.
Een ander punt is de screensaver,bij de nieuwste modellen stel je een screensaver in maar het scherm word na enkele ogenblikken gewoon zwart,dus wat heb je dan aan een screensaver?Of dit bij de 500 ook is weet ik niet zeker!

Ik heb nu een Sony-Ericssonk750i en ben daar zeer tevreden over.
Enkel de geluidsrecorder valt tegen maar als je ringtones download of via pc upload is de kwaliteit wel zeer goed.
Het fototoestel van 2 megapixels is voortreffelijk,een zomm die tot 25 stappen inzoomt + een licht dat ipv een flits gebruikt word(maar evengoed als kleine zaklamp kan gebruikt worden)bij welk ander toestel vind je dat?
Verder heb je een ingebouwde fm stereo radio en mp3 speler,en een slot voor een geheugenkaart tot1 gigabite.
En ja je kan er mee telefoneren ook

GuntherS
26 April 2006, 20:38
Bedankt voor de reacties tot nu toe allemaal.
De K750i heb ik ook al gezien ja en die is ook zeer interessant.
Nu heb ik net gelezen dat er een opvolger uitkomt voor de D500, namelijk de D520.
Deze is veel dunner en lijkt op de D800. Ik ga nog verder op onderzoek uit hiervoor :p Tenzij iemand mij hiervan een prijs kan zeggen?