Volledige versie bekijken : Windows 98 en ME update



Jan Smit
26 April 2006, 18:35
Ik heb kennissen waar ik de computer heb geinstalleerd met Windows 98 SE en ME , nu vervallen in Juli de updates van microsoft en deze computers zijn niet geschikt voor XP.
Bestaat er een mogelijkheid om de updates op een cd rom te zetten voor het geval dat ik de computer opnieuw moet installeren en er geen updates meer zijn via internet, zo ja hoe moet ik dan te werk gaan bij voorbaat dank.

g_man
26 April 2006, 18:59
Af en toe de zoekfunctie gebruiken helpt. :) ;) http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=22268&highlight=updates+opslaan

Jan Smit
26 April 2006, 19:13
Dat geld voor XP maar ik bedoel Windows 98 en Windows ME

J.W.
26 April 2006, 20:26
Bestaat er een mogelijkheid om de updates op een cd rom te zetten voor het geval dat ik de computer opnieuw moet installeren en er geen updates meer zijn via internet, zo ja hoe moet ik dan te werk gaan bij voorbaat dank.

Maak een image met Ghost of TrueImage.

Jan Smit
26 April 2006, 20:42
Van de hele schijf of alleen voor windows want het gaat me alleen maar om de updates van Windows 98

J.W.
26 April 2006, 21:28
Van de hele schijf of alleen voor windows want het gaat me alleen maar om de updates van Windows 98

Enkel van Windows als u alleen de updates moet hebben, maar dan moet u na een format wel alle programma's terug installeren.