Volledige versie bekijken : Back button IE



Praga Khan
27 April 2006, 13:01
Als ik naar een vorige pagina wil in internet explorer
dan begint ie eerst alle banners weg te klikken pas als deze allen weg zijn (wat toch meestal 3 tot 4 klikken vergt) gaat hij terug naar de vorige webpagina het lijkt wel of ie die banners beschouwt als pagina's???

Ché
27 April 2006, 13:05
naast de knop vorige in de werkbalk heb je een pijltje (als er tenminste al meerdere pagina's geopend werden.) als je op dat pijltje klikt zie je de lijst met de voorgaande pagina's. klik op degene waar je naartoe wil en ze wordt geopend.

Praga Khan
27 April 2006, 13:10
Eigenlijk ben ik daar niets mee (aleen voorlopig) de reden is dat ik mijn extra muisknoppen hiervoor gebruik

Simply
27 April 2006, 13:24
Je kan je mss best eerst afvragen hoe al die banners daar komen?

Zou het niet beter zijn dat deze niet tevoorschijn komen, dan doet het probleem zich ook niet voor he!

Als je dit ziet zitten, kan je mss best eens een Hijack This (HJT)-logje plaatsen en zien wat voor resultaat dat geeft!

Praga Khan
27 April 2006, 16:52
ik heb het progje NoAds draaien dus krijg ik bevoorbeeld op de SITE van IMDB verschillende vlakken met het welgekende Kan de opgegeven pagina niet vinden normaal zouden daar Ads staan en die hebben hoegenaamd niets te maken met spyware zolang je er niet op klikt tenminste meestal zijn het sponsors zoals bij IVANHOE... bovenaan en die verdwijnen met elke terugwaartse klik tot ze allemaal weg zijn en pas dan gaat ie naar de vorige pagina begrijp je?

In het verleden had ik dit niet denk dat ik die NoAds er eens ga afgooien
en misschien ook eens overstappen op Mozilla of zo

zariash
27 April 2006, 17:35
misschien moet je avant browser eens proberen daar komen in je werkbalk alle geopende pagina's te staan en kan je direct kiezen welke je wilt deze is gratis te downloaden .
http://downloads.vnunet.nl/download/browser+companions/avant+browser+7/_419.html
grtjs

Praga Khan
27 April 2006, 18:35
nee ik wil dat mijn pc terug reageert zoals daarvoor dus extra muisknoppen pagina terug en verder

RTCke
27 April 2006, 18:49
met die nieuwe windows update's komt er ook telkens een vakje rond java buttons enzo (ook rond sommige banners). Hierdoor moet je eerst op dat vakje klikken om het te activeren. Volgens mij heeft het daar mee te maken want het was mij ook al opgevallen dat ik soms 2keer op vorige moest klikken na die updates.

GrtZzzz...

Praga Khan
28 April 2006, 12:27
We komen al meer in de richting van oorzaak en oplossing vh probleem stilaan...
Zal wel een patch voor komen ...

Praga Khan
3 May 2006, 13:29
Is gelukkig niet bij elke site ----------- SLOTJE------------------