Volledige versie bekijken : automatische updates



koekeloe
27 April 2006, 16:35
hallo
wanneer ik updates van windows handmatig wil checken zegt hij me dat ik geen geldige windows heb of zoiet.maar automatische updates doet hij wel en installeeert hij ook.windows xp prof stond er op toen ik mij pc gekocht heb.heeft dit iets te maken waar ik mijn pc gekocht heb dat hij zijn licenstiecode er heeft op gezet?is maar een vraagje

Milo
27 April 2006, 16:49
Euhm , Klaag u pc - dealer aan .... Alez , nja als het een pc dealer is tenminste , nuiet een particulier
Hiji heeft u een kopie van Win Xp Pro op uw bakske gezet ... en u wss laten betalen daarvoor.

Euhm als er een copie van Win Xp op u pc'ken wordt gezet dan mag daar NOOIT geld voor worden gevraagd

Praga Khan
27 April 2006, 17:03
kan ook zijn dat die code gehacked is en dan is het niet de fout van de verkoper maar een telefoontje zal u wellicht wijzer maken

gabriel
27 April 2006, 17:43
hey
een link naar zo een site waar je van alles kan downen
verdere komentaar hoeft hier niet bij en word zeker NIET aangeboden als zijnde te vertrouwen als legaal , NOTEER DIT DUS ALS ZODANIG


DUS GEEN WAARBORG VOOR LEGALE SOFTWARE
IK HEB DIT NIET KUNNEN KONTROLEREN !!!!!!!! MEN WEZE GEWAARSCHUWD

RTCke
27 April 2006, 18:53
hallo
wanneer ik updates van windows handmatig wil checken zegt hij me dat ik geen geldige windows heb of zoiet.maar automatische updates doet hij wel en installeeert hij ook.windows xp prof stond er op toen ik mij pc gekocht heb.heeft dit iets te maken waar ik mijn pc gekocht heb dat hij zijn licenstiecode er heeft op gezet?is maar een vraagje

Ja dit komt dus omdat je versie van windows waarschijnlijk niet legaal is... Auto updates krijg je dan wel (alleen beveiligings updates) nog maar via de site van windows gaat het niet meer.