Volledige versie bekijken : De map restore\temp



strijkertje
28 April 2006, 16:23
Hallo ivanhoe leden.
Kem een vraagske, als ik de map c:\_restore\temp via zoeken oproep, vind hij dat, en dan selecteer ik alles en dan verwijderen, en nu komt het...de pc loopt telkens vast :damn: deze map bevatten van die CPY's met wat cijfers ervoor, snappie?In die map zitten er bij mij zo een 9894 van die dingens.Weet er soms iemand een andere oplossing om deze allemaal te verwijderen aub? lvast mijn dank mensen.
Gr.Strijkertje

Ivan
28 April 2006, 16:39
Probeer eens 5 stuks per keer te verwijderen.

strijkertje
28 April 2006, 17:27
thx Ivan voor de tip, maar da is bijna niet te doen hé per 5 , zo een 9000, dat is 1800 keer er vijf selecteren en verwijderen, en als ik er 6 selecteer loopt hij al vast, geen ander ideetje soms Ivan?
strijkertje

Milo
28 April 2006, 17:39
Ja
Sorteer die bestanden eens op grootte
probeer dan alleereerst de kleintjes in 1 ruk te selecteren .
Daarna doe je de grote 5 per 5
Succes

strijkertje
28 April 2006, 18:04
Milo
Ik heb gedaan wat ge voorstelde, dus op grote, eerst deze met 0 kb en dan er tien geselecteerd van 1 kb, en hij liep opnieuw al vast ( de pc) dus.Miljaaaaar seg hoe krijg ik deze weg hé?

Jan Smit
28 April 2006, 18:37
Misschien even systeemherstel uitzetten en opnieuw starten

Rob_D
28 April 2006, 23:09
Hoi Strijkertje

probeer het eens met Ccleaner gatis proggie te downloaden http://www.ccleaner.com/ :)
maakt je harddisk weer lekker leeg

succes
Rob_D:)

cruwero
28 April 2006, 23:25
Of probeer eens in veilige modus:
Henk

Ivan
29 April 2006, 07:35
Probeer eerst eens.


Hoi Strijkertje

probeer het eens met Ccleaner gatis proggie te downloaden http://www.ccleaner.com/ :)
maakt je harddisk weer lekker leeg

succes
Rob_D:)

Als dit niet lukt.
Probeer eens een online virus scanner wie weet heb je daar een virus zitten.

strijkertje
29 April 2006, 08:55
Hallo
Ik heb ccleaner al geruime tijd op de pc staan ,maar via ccleaner kan ik nergens deze map vinden hoor, een online viruscanner heb ik ook al laten lopen maar niets gevonden, moet ik ze nu echt per 5 verwijderen?

zariash
29 April 2006, 09:01
heb je al eens geprobeerd om deze map in veilige modus leeg te maken .
als dat niet lukt download dan tweak xp pro en daar met dat programma kan je ze leegmaken.
http://downloads.vnunet.nl/download/windows/tweak-xp+pro/_98.html
grtjs

Wayne
29 April 2006, 09:09
Installeer anders is privecy keeper.
Gebruik het ook en ben er zeer tevreden over
Kan je stap voor stap alles laten opkuisen

Ivan
29 April 2006, 09:46
Ander gebruik je DCleaner zie Deze (http://www.ivanhoejupiler.be/t28687-windows-xp-opschonen.html)post.

Rob_D
29 April 2006, 09:50
Probeer het eens in veiligemodus
als dat niet helpt plats eens een hijack in ht hijack gedeelt van het forum:)

strijkertje
29 April 2006, 10:21
Hallo
Het probleem is opgelost, de map is leeg! Het is mij gelukt met Néro.Toch bedankt voor jullie hulp.Prettig weekend toegewenst.

Ivan
29 April 2006, 11:46
Met nero ?

gabriel
29 April 2006, 11:47
hey
probeer even uitvoeren - typ : %temp% ....... alles selekteren .......verwijderen
nu zou deze map moeten leeg gemaakt worden , het kan wel ff duren

Rob_D
29 April 2006, 13:46
Was het soms een temp die door Nero gevuld werd?

strijkertje
29 April 2006, 17:02
Inderdaad met Néro, als men een cd wil branden ,dan moet men rechts kiezen , bvb mijn muziek, of op het C station klikken, dus ik klik op het C station, en dan verschijnt toch alles wat op de c staat, vandaar ook de map restore\temp.vervolgens klikte ik deze map aan en dan opende deze map en zag ik de Temp map.Snapie?

strijkertje
29 April 2006, 17:55
Gabriël,
De map die gij bedoeld %temp% is de map van windows, en niet deze van restore.Dus nog ff voor alle duidelijkheid, open néro en doe alsof ge een cd wilt branden, maar inplaats van de map mijn muziek bvb aan te klikken klikt ge op het c station, en kijk maar eens wat daar allemaal te zien is...nogmaals thx voor jullie bereidwillige medewerking mensen
Gr.Strijkertje

Ivan
29 April 2006, 18:14
Ok hier gaat dan slotje op ;)