Volledige versie bekijken : problemen met vastlopende pc



muis
28 April 2006, 22:13
Nadat pc was binnen geweest voor te formateren na gehaijackt te zijn geweest. Is deze terug gekomen met een raar fenomeen namelijk te pas en te onpas vast te lopen(programma's). Zelfs wanneer hij na ruststand weer geactiveerd word, hij gewoon vast zit.
In de pc zaak kunnen ze het probleem niet vinden.(is er al 2x voor binnen geweest).
Besturing is windows xp home met servicepack 2
HD is 60 GB
Cache is 512MB

GuntherS
29 April 2006, 09:41
Geraak je in veilige modus? Daar wordt namelijk XP geladen zonder extra programma's. Normaal zou deze zich zonder vastlopen moeten kunnen laden en dan zo eens veel programma's verwijderen ofzo. Het is moeilijk te zeggen want we weten niet welke programma's er staan of misschien is er wat mis met je hardware, het kan eigenlijk vele oorzaken hebben als ik het juist begrijp.

Ivan
29 April 2006, 09:50
Hebben ze de pc geformateerd in de winkel ?
Hoeveel geheugen zit er in ?
Welke antivirus software gebruik je ?
leg wat meer je probleem uit.

muis
1 May 2006, 17:28
Ik kan er geen moment op plakken dat hij vast loopt, met eender welk programma! Hij doet het gewoon, kan soms 2 , 3 dagen zonder problemen bollen en een andere keer loopt hij 2 tot 3 maal vast op een dag. Het kan soms ook al zijn als ik software van een cd download dat hij vast komt te zitten.
Ik kan contr. alt del. niet doen want daar reageerd hij niet op, maar wel met de muis alles aanklikken, maar hier reageerd ook niets op.
Als antivirus zit er bullgard in
Spysweeper zit er ook op
Verder heeft hij de automatische upgrade van windows.

pinky
1 May 2006, 23:34
eventvwr.msc uitvoeren om je systeem log te bekijken wat er fout loopt

AUGUST
5 May 2006, 00:04
je register eens op kuisen kan ook helpen en eens defragmenteren doet soms ook wonderen hoor en gebruik spyware dokter eens een keer je zuld vrsteld staan wat die tegen komt
groetjes august

Danny_506
7 May 2006, 11:09
Ik vermoed dat ze in de pc zaak niet alle drivers hebben geinstalleerd,bvb..moederbord drivers,3d drivers enz.... neem even alle cd's die je bij je pc hebt gekregen,en installeer deze dan.