Volledige versie bekijken : messenger 7.5



vogelke
29 April 2006, 09:40
ik heb een probleem met messenger 7.5. Normaal meld ie zich automatisch aan als ik de pc opstart maar sinds ik norton internet security (officiele versie) heb geinstalleerd meld ie zich niet meer aan. al de instellingen zijn nog het zelfde gebleven. Heb ook al messenger opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet. Wie weet raad? Bedankt

Wayne
29 April 2006, 09:41
De oorzaak zal bij norton liggen.
Schakel die is volledig uit en probeer u dan is aan te loggen.

vogelke
29 April 2006, 09:44
Bedankt maar ik kan mij wel aanmelden zonder norton uit te schakelen hhet probleem is dat ie niet automatisch aanmeld.

Wayne
29 April 2006, 09:45
Kan je toch aanvinken bij het opstartscherm van MSN messenger
Draai hier ook de 7.5
geen probs

vogelke
29 April 2006, 09:47
ja inderdaad en dat is ook aangevinkt maar hij meld zich niet meer automatisch aan.

simba
1 May 2006, 19:00
Tja dan zal je het handmatig moeten doen,he:en anders messenger eraf gooien en herinstalleren:misschien helpt dat wel.

SIMBA

Sille
1 May 2006, 19:51
dat had hij al geprobeert simba en ja manueel gwn doen ik doe dat oowk en je pc start dan ook rapper op en heb je norton al eens weg gdn en dan opnieuw opgestart en msn laten opstarten lukt het dan niet ?

vogelke
3 May 2006, 16:57
ja norton al verwijderd en dan gaat het wel maar toch bedankt dan doen we het maar manueel

ladybird
7 May 2006, 16:44
raar maar waar, gisteren start mijn msn op en alle contactpersonen waren verwijderd????
niemand hier in huis kan op mijn naam?
nog iemand meegemaakt?:damn: