Volledige versie bekijken : hoe een usbmuis vervangen?



zodiac
29 April 2006, 09:57
Ik zit al een uurtje zonder muis en ben op zoek naar een oplossing. Die is een oude ps/2 muis (ik denk toch dat het zo heet) van Qtronic en ik heb er ook nog eentje van microsoft. Het lukt mij maar niet om hem te installeren... Wat heb ik daar allemmal voor nodig? Ik heb al eens geprobeerd om hem tijdens een boot te installleren, maar dat lukte niet.

Weten jullie hoe het moet?

master_D
29 April 2006, 10:07
kan je niks proberen met systeemherstel,
normaal is dat toch plug en play te installeren

zodiac
29 April 2006, 13:12
wat bedoel je met systeemherstel?

Rob_D
29 April 2006, 13:50
Wat voor eenMicrosoft muis is het is die wel USB (platte stekkertje) of ps2 (kleine ronde stekkertje)
Heb je ook een installatie cd of diskette?

spruit
30 April 2006, 13:29
een klassieke muis hoef je toch niet te installeren, gewoon inpluggen, opnieuw opstarten en je bent vertrokken..;)

Wayne
30 April 2006, 13:52
Welk OS systeem draai je
Misschien is dat de oorzaak.
Bedenk wel dat als je met verloopstukken werkt van USB naar PS/2 dat je dan de juiste kleur moet gebruiken en wel bij het merk blijven.
dus geen verloop stukken van Micorosoft voor een Logitech muis gebruiken(bij wijze van vb)

spruit
30 April 2006, 14:20
Ik zit al een uurtje zonder muis en ben op zoek naar een oplossing. Die is een oude ps/2 muis (ik denk toch dat het zo heet) van Qtronic en ik heb er ook nog eentje van microsoft. Het lukt mij maar niet om hem te installeren... Wat heb ik daar allemmal voor nodig? Ik heb al eens geprobeerd om hem tijdens een boot te installleren, maar dat lukte niet.

Weten jullie hoe het moet?

naar aanleiding van de antwoorden, ben ik nu niet echt mee...

is het niet van muis-stekker in en dan gedaan? ;)

cruwero
30 April 2006, 14:26
Kijk eens in apparaatbeheer hoe hij daar bij staat:
Henk