Volledige versie bekijken : MSN Foutmelding 80048821



astradude
29 April 2006, 13:13
Goedemiddag iedereen,

Zit met een probleem met msn messenger, ik had de nieuwe beta derop staan, maar sinds gisterenavond kan ik niet meer inloggen, ik krijg de melding dat de aanmeldingsnaam niet bestaat of het wachtwoord niet juist is samen met de foutmelding 80048821.

Nu heb ik de pc reeds gescant op spyware met hitman pro en op virussen met avast! Ook heb ik de beta deraf gehaald en de msn 7.5 geinstalleerd maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding terwijl ik met windows messenger wel kan aanloggen.

Dit versta ik niet echt. Is er iemand die hier wat meer over weet?

Thx.

Milo
29 April 2006, 18:10
probeer eens uw internet coockies & temporary internet files te wissen

Greetzzz

Milo

astradude
29 April 2006, 19:06
Bedankt voor de tip Milo, heb dit geprobeerd, maar het lukt me nog steeds niet. Zelfs op hotmail geraak ik niet meer en dat allemaal terwijl ik met hetzelfde emailadres wel nog kan aanloggen op windows messenger, dus mijn mailadres bestaat nog degelijk, alsook aanmeldingsnaam.

eightofnine89
29 April 2006, 20:16
je kan die code ook opzoeken, er is daar een site(weet ni meer juist welke) voor. heb het ook al voor gehad en bij mij was het de datum van de laptop die niet juist was, maar er zijn nog andere mogelijkheden.

astradude
29 April 2006, 20:28
je kan die code ook opzoeken, er is daar een site(weet ni meer juist welke) voor. heb het ook al voor gehad en bij mij was het de datum van de laptop die niet juist was, maar er zijn nog andere mogelijkheden.

heb al wat zitten googelen en blijkbaar zijn er wel wat problemen met deze code maar geen concrete oplossing te vinden op het net, ofwel kijk ik erover contact opnemen met msn lijkt me ook geen oplossing aangezien ik niet meer op hotmail raak en denk niet dat ze op een gmail adres zullen antwoorden?

astradude
30 April 2006, 09:00
Ondertussen heb ik wat zitten zoeken en heb de oude msn 7.0 derop gezet en hier geraak ik wel op, wat echter nog steeds niet lukt is hotmail, daar krijg ik nog steeds diezelfde foutmelding. ik kreeg bij de msn 7.5 ondertussen wel een andere foutmelding namelijk 80048823 maar nog steeds met de vermelding dat de aanmeldingsnaam niet bestaat of paswoord niet juist is.

master_D
30 April 2006, 09:20
probeer dit eens,wel eerst msn sluiten

Zorg er eerst voor dat u in de verkenner verborgen bestanden en mappen zichtbaar maakt (via menu-optie Extra naar Mapopties, tabblad Geavanceerd). Ga dan naar C:\Documents and Settings\[gebruikersaccount]\Application Data\Microsoft\Credentials. Verwijder hier de map Credentials, en u bent ook uw gebruikersnaamgeschiedenis in MSN Messenger kwijt.
Herstart tot slot uw computer. Windows maakt vanzelf een nieuwe map Credentials aan.

DKF
30 April 2006, 12:49
Zo'n soortgelijk probleem heb ik ook; ik kan niet inloggen, daarna valt mijn I-net uit. Ik doe het nu gewoon via WEBMSN dan werkt 't wel...

astradude
30 April 2006, 13:19
Zo'n soortgelijk probleem heb ik ook; ik kan niet inloggen, daarna valt mijn I-net uit. Ik doe het nu gewoon via WEBMSN dan werkt 't wel...

Met internet zelf heb ik geen problemen, webmsn daarentegen wel, ik geraak ook niet aangelogd vermits ik ook daar mijn mailadres en paswoord moet ingeven.

Toch bedankt

astradude
30 April 2006, 13:21
probeer dit eens,wel eerst msn sluiten

Zorg er eerst voor dat u in de verkenner verborgen bestanden en mappen zichtbaar maakt (via menu-optie Extra naar Mapopties, tabblad Geavanceerd). Ga dan naar C:\Documents and Settings\[gebruikersaccount]\Application Data\Microsoft\Credentials. Verwijder hier de map Credentials, en u bent ook uw gebruikersnaamgeschiedenis in MSN Messenger kwijt.
Herstart tot slot uw computer. Windows maakt vanzelf een nieuwe map Credentials aan.

Ok, zal ik straks eens proberen, maar heb er eerlijk gezegd ook geen goed oog in. Denk eerder dat iemand mijn passwoord gehackt heeft, bij msn 7.0 moet ik echter geen passwoord ingeven als ik connectie maak en ik denk dat het daardoor komt dat ik daar wel nog kan inloggen.
THX

Ivan
30 April 2006, 14:12
Lees hier (http://www.ivanhoejupiler.be/t31518-verouderde-msn-versie.html) ;)

geest
3 May 2006, 17:11
ook al gehad ,msn7.5 terug installeren ,geen probleem meer !!!

astradude
5 May 2006, 18:39
bedankt iedereen voor de reacties, maar niets heeft geholpen :damn:
Momenteel sta ik in contact met de klantendienst van de Passport dienst, hebben mij juist een vragenlijst doorgestuurd om mijn wachtwoord terug goed te krijgen.

Ik laat zeker nog iets weten.:bow:

astradude
12 May 2006, 21:00
Heb uiteindelijk de oplossing gevonden, maar niet dankzij de klantenondersteuning van msn hoor, die blijven maar hetzelfde herhalen, nl dat ik mij moest aanmelden, maar dat was net het probleem, hij aanvaardde mijn passwoord niet meer.

Na wat zoeken heb ik dan toch zelf de oplossing voor mijn probleem gevonden, bij de opties van msn, kun je een vakje aanvinken waardoor je je passwoord moet ingeven als je naar hotmail gaat, dit was bij mij dus aangevinkt, ik heb dit weggehaald en kon zonder problemen terug op hotmail en msn, heb daarna wel onmiddelijk mijn passwoord veranderd.

Bij deze iedereen bedankt voor de goede raad en dit topic mag gesloten worden aangezien de oplossing er is! (y)

cruwero
12 May 2006, 21:10
Heel goed van je dat je de oplossing heb aangegeven,zodat er meerdere mensen hier wer wat van op kunnen steken ook ik.
Meestal laten ze dit achterwege als het opgost is.
Een compliment:
Henk

Wayne
13 May 2006, 12:31
Dan word bij deze de tpic als afgerond beschouwd en gesloten