Volledige versie bekijken : Pas nieuwe windows installatie op nieuwe pc en heb al crash



kurt0015
29 April 2006, 15:16
Ey iedereen,

Ik heb pas op men nieuwe pc windows geinstalleerd. Windows Xp Pro met geen service pack. Die service packs wou ik later installeren want wou men nieuwe pc es uittesten. Ik krijg nu de volgende foutmelding ik was bezig met deamon tools te installeren.

***STOP: 0x0000006B (0xC0000034, 0x00000002, 0x00000000, 0x00000000)

Heeft iemand hier een oplossing voor liefst zo snel mogelijk. Wil weer verder gaan gamen :D me men nieuwe pc.
Zou dit niet gefixt kunnen worden door de files van de cd te laten vergelijke op de hd zodat hij de files herstelt. Maar ik wee thet commando niet meer zou iemand me kunnen helpen.

Alvast bedankt

cruwero
29 April 2006, 15:18
Wat meer info zou beter gweest zijn ,maar het lijkt op een geheugen fout:
Henk

kurt0015
29 April 2006, 15:20
ok ik ga even de hele foutmelding overschrijven pas dadelijk dit bericht aan.

De foutmelding is:


Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

PROCESS1_INITIALIZATION_FAILED

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opniuew opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd.is dit een nieuwe installatie, vraag de lverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel BIOS-geheugen opties zoals caching of het maken van schaduwkopieen uit.

Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.

Technische info (mogelijk in het Engels):

***STOP: 0x0000006B (0xC0000034, 0x00000002, 0x00000000, 0x00000000)
Ik heb zelf windows geinstalleerd om geld uit te sparen kwa installatie koste enzo. Ik heb de pc meerdere malen herstart om te kijke of dit zich bleef voortdoen. Heb ook de veilige modus geprobeert en kreeg net de zelfde fout. Als je de pc configuratie nodig hebt die staat in men profiel bij Mijn PC.

Hopelijk hebben jullie hier voldoende info mee.

Ik ga het volgende eens proberen: http://www.ivanhoejupiler.be/t158-hoe-repareer-je-windows-xp.html

cruwero
29 April 2006, 15:55
Je heb een behoorlijke configratie,maar dit terzijde.
Lees eens dit door.
http://support.microsoft.com/?kbid=311562&sd=RMVP
Henk

kurt0015
29 April 2006, 16:16
Ik snap niet hoe ik die oplossing moet doen. Waar moet die optie 'Windows XP Setup annuleren' ergens staan

cruwero
29 April 2006, 16:39
Laten we eens bij het begin beginnen.
1-----Wanneer begon het probleem.
2......Liep xp goed toen je het geinstalleert had.
3......Zoja dan heb je er software opstaan die niet compatitel is met xp.
4.....Kreeg je de foutmelding gelijk na xp dan is het een hardware probleem.
Geef eens hier een antwoord op:
Henk

kurt0015
29 April 2006, 16:42
Windows liep goed toen ik alles geinstalleerd had. Na het spelen van het spel gta san andreas. Wou ik dus deamon tools nog installeren. Ik download het en installeer het maar tijdens installatie krijg ik een melding van da er een fout was gebeurt en ik klikte op ok de pc starte opnieuw op en toen kreeg ik die fout melding.

cruwero
29 April 2006, 16:47
Oké je systeem werkte prima probeer dan eens een systeem herstel:
Henk

kurt0015
29 April 2006, 17:01
Liep zei ik maar kan nu niks meer buite dan blauw scherm. ik ga een format doen en alle software enzo opnieuw installeren. Ik heb gelukkig toch 3 partities gemaakt 1 voor data waar alle bestanden opstonden buite geinstalleerde programma's en dan had ik ook nog partite voor backup me backups op en dan nog even voor windows zelf. Dus gewoon opnieuw installeren en dan in 1 keer met sp2 erop want zag net dak ook nog cd had ligge me sp2 erin. :D

cruwero
29 April 2006, 17:09
Lijkt me een goed idee,maar je kan xp ook slipstreamen met sp2,is wel beter.Het zou hier op de site moeten staan hoe maar ik kan het effe niet vinden ,maar wil je het dien dan heb ik zelf nog wel een handleiding.
Henk

kurt0015
29 April 2006, 17:16
Ik installeer de volledige versie en tweak doe dan liever. Toch bedankt :)

Ik zit nu weer onder windwos dit kee rme service pack 2. Heb al een helehoop software opnieuw geinstalleerd maar er moet nog een deel gedaan worden. Maar het probleem is dus opgelost en komt hopelijk niet meer voor. Heel erg bedankt voor je hulp :)

En hier mag dan een slotje op.