Volledige versie bekijken : hotmail gehackt



caztan
30 April 2006, 15:14
mijn hotmail adres is gehackt en wordt gebruikt om schunnige en valse mails te sturen naar personen in uit mijn adresbestand volgens het net is het mogelijk om dit terug te kraken of de hacker te traceren heeft iemand hier ervaring mee of zijn er progr voor om mijn mailadres terug te krijgen zelfs de geheime vraag is gewijzigd :bow:

cruwero
30 April 2006, 15:26
Dit vond ik er over op ander forum.

ik zou zeggen : stuur een berichtje naar de klantenservice van hotmail. En zet in het berichtje al je gegevens. IP- Adres enzovoort. Die helpen je dan. Toen ik was gehackt had ik 2 berichtjes naar hotmail gestuurd en zei hadden me een link gestuurd om me wachtwoord te veranderen.

Er valt wel wat te doen, gewoon naar hotmail mailen.
Krijg je een vragenlijst vul je in.. want ben zelf ook ooit een keer gehackt.
Heb ik nieuw email adres gemaakt > hotmail gemailed.. kreeg paar dagen later een vragenlijst met vragen wanneer je als laatst was ingelogt, je ouwe passwoord etc.
Paar dagen later krijg je een nieuw passwoord opgestuurd en klaar
Henk

simba
1 May 2006, 18:47
Tja is ni leuk,he:amuseren ze zich tegenwoordig ook al me zo'n dingen.

SIMBA

pinky
1 May 2006, 22:51
heb zoiets nog nooit voorgehad,ik begrijp het niet goed

Gruwelijk
2 May 2006, 20:39
ben je gewoon gehackt of hebben ze via je geheime vraag je password gekregen en toen veranderd.

wat je altijd even kan doen is kijken of ze de geheime vraag hebbe veranderd en anders die gewoon beantwoorden dan heb je ook het password.

Spoorzoeker
3 May 2006, 20:14
OF je hebt een simpele geheime vraag gehad, OF het is je eigen schuld.

Waarom ?. Iedereen wil graag het hotmailadres van een ander kraken. Hoe helpvol is dan een programmaatje of emailadres die je erbij helpt.

Het enige wat je hoeft te doen: even je EIGEN emailadres en wachtwoord invullen en versturen.

Jaja en jij maar wachten op antwoord terwijl ze nu JOUW gegevens hebben!.

Bovenstaande 2 redenen zijn de enige redenen waarop je account gehackt kan zijn, mag jij zeggen welke. :D

g_man
3 May 2006, 20:58
Heb de laatste weken verscheidene dage achet elkaar mails gekregen om zogezegd mijn email account te vernieuwen. Kwam zogezegd van Hotmail zelf...heb dit gewoon genegeerd en gerapporteerd als SPAM. Niets meer van gehoord en mijn account is nog steeds actief. Was wsl ook zoiets. Heb jij dit mss ook gehad?