Volledige versie bekijken : Website werkt offline, maar niet online



Tibo
1 May 2006, 11:11
Hey all,

Ik heb gisteren het ontwerp van mijn site een beetje aangepast....maar nu wil hij online niet meer werken....

Heb het ontwerp in Photoshop gemaakt en dan in ImageReady aangepast met wat rollover effecten

Nadien heb ik met ImageReady....Save Optimized as...gedaan...waardoor hij heel het ontwerp en alle slices opslaat en zelf een .html klaarmaakt.

Als ik de html aanpas...en van plaats verwissel in mijn offline webmap, loopt het soms al mis...dat hij de afbeeldingen niet vind..

Nochtans als ik het bestand verplaats, vraag Dreamweaver of ik de links wil updaten...

Nu ben ik toch zover gekomen, dat de site offline werkt, maar als ik hem doorstuur....naar de Skynet server....dan werkt hij niet meer....

Iemand enig idee wat er mis is ??? ik heb wel redelijk lange bestandsnamen voor de afbeeldingen, en er staan wat "-"'kes en "_"kes in, misschien is dit het probleem ???

Site: http://users.skynet.be/bs975304/index.html

Graag enkele tips of antwoorden :bow:

jeroentje
1 May 2006, 16:27
Hey all,

Ik heb gisteren het ontwerp van mijn site een beetje aangepast....maar nu wil hij online niet meer werken....

Heb het ontwerp in Photoshop gemaakt en dan in ImageReady aangepast met wat rollover effecten

Nadien heb ik met ImageReady....Save Optimized as...gedaan...waardoor hij heel het ontwerp en alle slices opslaat en zelf een .html klaarmaakt.

Als ik de html aanpas...en van plaats verwissel in mijn offline webmap, loopt het soms al mis...dat hij de afbeeldingen niet vind..

Nochtans als ik het bestand verplaats, vraag Dreamweaver of ik de links wil updaten...

Nu ben ik toch zover gekomen, dat de site offline werkt, maar als ik hem doorstuur....naar de Skynet server....dan werkt hij niet meer....

Iemand enig idee wat er mis is ??? ik heb wel redelijk lange bestandsnamen voor de afbeeldingen, en er staan wat "-"'kes en "_"kes in, misschien is dit het probleem ???

Site: http://users.skynet.be/bs975304/index.html

Graag enkele tips of antwoorden :bow:

ben je zeker dat je ale foto'sq geupload hebt?? mss de map naam vergeten ofzo kan je dat eens nakijken?

Spoorzoeker
1 May 2006, 17:37
Ik snap soms ook niet waarom de upload van m'n foto''s maar niet wil lukken.

Totdat ik er weer aan denk dat de webruimte op de server vol zit.
Na verwijderen van wat overbodige dingen lukt het ineens weer wél.
Dus misschien heb jij ook zoiets ?.

Joga
1 May 2006, 18:01
vraagje
heb je de site helemaal zelf gemaakt ??
of alles met programmas zoals dreamweaver ??

Snakey
1 May 2006, 19:47
Ik heb geen problemen met het bekijken van deze site hoor.

Joga
1 May 2006, 19:50
Ik heb geen problemen met het bekijken van deze site hoor.
hier staat hij ook niet online hé

Nikolas
1 May 2006, 22:39
hier staat hij ook niet online hé

Toch wel hoor, *bert*, de server staat op zijn Skynet Users account.
Ook ik ondervind geen problemen.

Tibo
2 May 2006, 10:09
Hey,

Bedankt voor de vele opmerkingen en vragen, maar ik heb het euvel zelf verholpen....

Ik heb gewoon met htmlpagina zelf opnieuw opgesteld met tabellen....en er dan een voor een de verschillende slices zelf ingezet en met rollover images gewerkt...en nu werkt het wel....

Voor geintereseerden....have a look :)

Toch bedankt voor de moeite allemaal...CYA


Hier mag een slot op

Spoorzoeker
2 May 2006, 12:09
Mooi gedaan die website. :good:

Mattehh
2 May 2006, 15:31
De navigatie vind ik heel mooie gedaan..(bovenste deel althans). Het onderste vind ik minder, omdat de link-over kleur me niet zint.. :) Misschien kan je daar een andere kleur voor gebruiken? Voor de rest mooi gedaan.

Jelle
2 May 2006, 16:42
Deze topic gaat dicht, want het probleem is opgelost.
Als Tibo een site-check wil, dan is daar het Site-Check forum voor en dan vraagt hij het wel :)