Volledige versie bekijken : Nummering in Word



Ludanto
2 May 2006, 14:48
hallo, ben bezig met een werkske voor school, maar heb problemen bij de nummering van de hoofdtitels en ondertitels.

Mijn indeling is als volgt:

1. Hoofdtitel

1.1 ondertitel
1.2 ondertitel
...
1.7 ondertitel

2. Hoofdtitel

1.8 ondertitel


daar zit mijn probleem.. Ik zou graag die 1.8 vervangen in 2.1, ik weet dat ik die ergens aan moet koppelen, maar het lukt niet echt..

mvg

J.W.
2 May 2006, 15:20
hallo, ben bezig met een werkske voor school, maar heb problemen bij de nummering van de hoofdtitels en ondertitels.

Mijn indeling is als volgt:

1. Hoofdtitel

1.1 ondertitel
1.2 ondertitel
...
1.7 ondertitel

2. Hoofdtitel

1.8 ondertitel


daar zit mijn probleem.. Ik zou graag die 1.8 vervangen in 2.1, ik weet dat ik die ergens aan moet koppelen, maar het lukt niet echt..

mvg

Menubalk - Opmaak - Opsom. en Numm. - Tabblad Meerdere niveaus - Aanpassen - Aan de rechterkant klikken op "Meer" - Links onder: Niveau koppelen aan opmaakprofiel

Ludanto
4 May 2006, 12:13
ja, zo had ik het gedaan al.. ma dikke miserie zenne

ik heb het ff in orde gehad. Ma toen ik een tab wou wijzigen, versrpongen alle nummers opeens..

ik heb nu alles verwijdert, en ga later de inhoudstafel gewoon zelf typen :)

toch bedankt

J.W.
4 May 2006, 12:40
ja, zo had ik het gedaan al.. ma dikke miserie zenne

ik heb het ff in orde gehad. Ma toen ik een tab wou wijzigen, versrpongen alle nummers opeens..

ik heb nu alles verwijdert, en ga later de inhoudstafel gewoon zelf typen :)

toch bedankt

Iets wijzigen doet u best in de "Overzichtweergave".
Menubalk - Beeld - Overzicht - selecteer het object en ga dan verder met de pijltjes om iets van plaats te veranderen of om iets te verhogen of te verlagen.

Ludanto
4 May 2006, 17:44
Da ga ik dit weekend zeker es proberen se.

Ma nu nog genieten van de zon ff

nog maals bedankt ;)

compuchrisje
4 May 2006, 23:30
Het is nogal rommelig van uitzicht, maar als je een document mét opmaak aan het maken bent, is het best dat je het pi-teken in je menubalk inklikt. Dan zie je waar je juist returns, spaties, etc hebt gegeven en wis je niks teveel.

Wayne
7 May 2006, 10:07
hep je de aanwezige hulp bestanden als eens bekeken in MS office.
staat er van naaldje tot draadje in verteld.
Ik heb het daar toch gevonden.

compuchrisje
31 May 2006, 23:19
Mag ik even informeren hoever je met dat werkje nu staat? Is je probleem opgelost?

compuchrisje
4 June 2006, 19:49
Blijkbaar wel dus, slotje erop!