Volledige versie bekijken : lidl - pc 9 mei



de jean
2 May 2006, 16:29
TARGA PC AN64 3700+
AMD Athlon™ 64 processor 3700+, 1 MB Cache, HyperTransport™ Technologie
NVIDIA® TARGA® Grafik Edition GeForce® 6600 GT, 128 MB, Silent-Pipe, geschikt voor dubbele monitors
SWISSBIT® DDR-RAM 1.024 MB, 1 GB werkgeheugen, Dual Channel
Globale TV, DVB-T, Digitale en analoge TV + radiotuner
Seagate SATA harde schijfvermogen 400 GB, 7.200 t/min en 8 MB cache met Silent Mode
Toshiba® 16x brander, Multiformat, Dual Layer 8,5 GB, DVD±RW en Toshiba® 16x DVD-ROM drive
WINDOWS XP® HOME EDITION, incl. Service Pack 2, WorksSuite2005®
3 jaar garantie incl. service-aan-huis en hotline
enz.

De nieuwe dimensie!
De AMD Athlon™ 64 3700+ processor zorgt niet alleen voor snelle prestaties maar beschikt bovendien ook over nieuwe technologieën die de gebruikswaarde van een moderne PC enorm doen stijgen.
In de Targa Ultra AN64 3700+ werkt de AMD Athlon™ 64 3700+ ultraperformante processor met 1 MB cache, 1.000 Mbit HyperTransportTM en QuantiSpeed-architectuur – met 2.200 MHz overtreft hij vergelijkbare 3,7 GHz-processors. Deze is de krachtigste processor uit zijn categorie voor de snelste video- en grafische bewerkingen en games. Klaar voor de toekomst dankzij de ondersteuning van de 64 bit-technologie van de volgende softwaregeneratie.
AMD Cool´n´Quiet-Technologie: afhankelijk van de softwaretoepassing wordt de frequentie van de processor aangepast.
Optimale afstelling van de hoogwaardige ventilator met de koeling van de EKL radial low noise koper-/aluminiumcooler. Deze zorgt voor een betrouwbare afkoeling van de krachtige processor, ook in extreme omstandigheden.

Overweldigende spelervaringen!
Realistische grafische effecten en een onvoorstelbare multimedia-uitrusting: de NVIDIA GeForce 6600 GT processor overtuigt zelfs ervaren 3D game-freaks.
Ideaal voor alle game- en multimediafans. De Gigabyte GeForce 6600 GT Targa Edition PCI Express videokaart met Silent Pipe, 128 MB geheugen, Microsoft DirectX 9.0 compatibiliteit en double monitoring-functie heeft tal van aansluitmogelijkheden. Naast VGA-OUT en DVI-I-OUT (digitale video-uitgang) heeft de Targa Ultra AN64 3700+ ook S-Video en Composite Video-bussen. Bovendien maakt de componentenuitgang de aansluiting mogelijk van moderne randapparatuur zoals LCD-TV of beamers met HDTV-ondersteuning. Dankzij het passieve koelsysteem werkt de videokaart volledig geruisloos. Met omvangrijke effectmogelijkheden en de beste prestaties uit de categorie wordt een superrealistische spelervaring met actuele top games gegarandeerd. Werk zoals de professionals! Sluit tot 2 monitors aan en creëer meer werkruimte op het scherm. Wanneer u bijv. zelf video’s monteert, kan u ook nog een televisietoestel aansluiten als controlescherm – of uw videorecorder, om uw werken op band te zetten.

Daar komen de geheugenreuzen!
400 GB SATA harde schijf met 7.200 t/min, 8,5 ms AVS en 8 MB cache. Deze ultrasnelle gegevensgeheugens van de nieuwste generatie met de toekomstgerichte SATA-bustechnologie van de gerenommeerde fabrikant Seagate® hebben allemaal plaats in overvloed voor uw gegevens. Ze zijn geschikt voor de meest belastende toepassingen, zoals bijvoorbeeld videobewerking of hard disk-recording. De doorvoer van de SATA-interface, de hoge draaisnelheid en de grote cache zorgen voor een adembenemende performance.
Zowel met DVD–R/RW, DVD+R/RW als met Dual Layer DVD+R (8,5 GB per DVD) beschrijft de ingebouwde Toshiba DVD-/CD-brander de lege schijven met tot 16x-snelheid. Beveilig uw videoverzameling, neem uw lievelingsfilm, -reeks of -show op of bewaar uw eigen waardevolle video-opnames – er kan tot 240 minuten video op één DVD. Schrijfsnelheden: 16x DVD+R/–R, 6x DVD-RW, 8x DVD+RW, 6x DL +R, 6x DL -R, 48x CD-R, 24x CD-RW
1.024 MB DDR-RAM = 1 gigabyte werkgeheugen. 2 x 512 MB DDR-400-RAM voor Dual Channel-werking. Zo beschikt u over reserves voor de meest belastende toepassingen en games.
DVB-T – Overal tv-kijken
Televisietuner voor televisie en stereo FM-radio
Meer programma’s, betere beeld- en klankkwaliteit en nieuwe, interactieve en multimediale toepassingen: de Targa Ultra AN64 3700+ kan niet alleen de gebruikelijke analoge TV en FM-stereoradio ontvangen, hij is ook al klaar voor de toekomst. Met de geïntegreerde DVB-T-tuner ontvangt u in vele gebieden de digitale televisie in indrukwekkende kwaliteit. Via de meegeleverde software Cyberlink Power Cinema™ verandert u uw Targa PC in een volledig, digitaal entertainment-center. Televisiekijken vanop de bank – met de afstandsbediening uw favoriete programma kiezen. Met de functie “Always Time Shifting” kan u ook snel de reclameblokken overslaan.

Software** zonder einde!
Microsoft Windows XP Home Edition, incl. Service Pack 2 OEM (1,2)
De nieuwe veiligheidsfilosofie: Service Pack 2 staat voor een omschakeling in de veiligheidsfilosofie van Microsoft. Net zoals in de maatschappij en de politiek wordt ook bij het computergebruik de veiligheid steeds belangrijker.
Microsoft WorksSuite 2005 (1)
Microsoft Word 2002, Microsoft Works 8.0, Microsoft Picture It! Foto Premium, Microsoft Encarta Encyclopedie Standaard 2005, Microsoft AutoRoute 2005
Bovendien inbegrepen:
Ahead NERO 6 OEM – de meermaals bekroonde DVD-brandsoftware
SIPPS Internet Telefonie OEM - Voice-Over-IP software – zo telefoneer je tegenwoordig!
Camgoo Suite OEM – de sportieve webcam-speelruimte voor actievelingen
Cyberlink Power Cinema™ 4 OEM - TV, radio en DVD-speler in één programma
Ulead Photo Explorer 8 SE OEM – Zo verkrijgt u een overzicht van uw foto’s
Ulead Cool 360 SE OEM – Voor het vervaardigen van eenmalige 360°-beelden
AUDIO JACK 2.0 OEM – legaal muziek via internet-radio opnemen en bewerken
eTrust Antivirus 7 OEM – voor het beschermen tegen ongewenste virussen, incl. 90 dagen-update

Reusachtige extra uitrusting!
Draadloos multimedia-toetsenbord en scroll-muis met sneltoetsen, USB-kabel en batterijen.

TARGA® Visionary 120 W p.m.p.o. stereo-luidspreker voor rechtstreekse klankweergave.

Met de stereo-headset met microfoon geniet u van de voordelen van Voice-Over-IP.

Webcam (300.000 pixel) voor videoconferenties, games, 360°-foto’s en meer!

De infrarood afstandsbediening maakt zappen en eenvoudig sturen van multimedia mogelijk.

9-in-1-kaartenlezer voor 15 mediatypes zoals Smart Card en XD-kaarten.

Draadloze netwerken met de Wireless-LAN-USB-adapter volgens de nieuwe IEEE802.11g standaard.

Met de bluetooth®-USB-stick kan u voor bluetooth® geschikte toestellen draadloos met uw Targa® PC verbinden.
Uw nieuwe Targa PC in de praktijk:
digitaal of analoog televisie kijken en videotext op PC
radio beluisteren en opnemen
afspelen van de nieuwste 3D-tracks
videofilms op PC overzetten en monteren en bewerken met Cyberlink Power Director™
eigen DVD-menu’s opmaken en video-DVD’s branden
Digitale foto’s op de PC overdragen, bewerken, beheren, archiveren en klaarmaken voor afdrukken
CD’s, muziek en video-DVD’s afspelen
gegevens opslaan op CD of DVD
In een handomdraai een eigen website opmaken
veilig surfen op het internet met eTrust 7 OEM Antivirus
eigen adresboeken opmaken
documenten en brieven opstellen met Word
alledaagse berekeningen: van rijtijden tot het gezinsbudget en het beheer van verenigingen
georganiseerd onderweg met routeplanner Autoroute
Internet-telefonie met Headset
interactieve games met webcam
audio en video chat via het Internet
Bluetooth® en Wireless LAN draadloos verbinden met andere PC’s of gsm’s
en veel meer.
999 €

J.W.
2 May 2006, 16:53
De nieuwe dimensie!
Software** zonder einde!
Microsoft Windows XP Home Edition, incl. Service Pack 2 OEM (1,2)
De nieuwe veiligheidsfilosofie: Service Pack 2 staat voor een omschakeling in de veiligheidsfilosofie van Microsoft. Net zoals in de maatschappij en de politiek wordt ook bij het computergebruik de veiligheid steeds belangrijker.



Weer iets nieuws onder de zon!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D

de jean
2 May 2006, 17:11
Weer iets nieuws onder de zon!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D hahaha ... :lol:

compuchrisje
2 May 2006, 17:52
Met zo'n beschrijving komt minstens 80% verdwaasd kopen ja.

lucske
2 May 2006, 18:20
http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/files/SYS/$file/m_dot.gif
[r] Dit artikel is enkel te verkrijgen in de filialen die liggen in: in de provincie Limburg, bij Lidl Scherpenheuvel, Tienen, Leuven, Landen, Diest, Mol, Geel, Retie, Oud-Turnhout, Balen, Korbeek-Lo, Herselt en Heist-op-den-Berg, in de provincie Luik, Luxemburg en bij Lidl Eghezée, Andenne, Jodoigne, Perwez en Hamme-Mille. dus niet voor de vlamingen blijkbaarsjiek

Heezy
2 May 2006, 19:39
Is dit niet de eerste keer dat Medion AMD gebruikt?

J.W.
2 May 2006, 19:46
Is dit niet de eerste keer dat Medion AMD gebruikt?

LIDL - geen - ALDI

Dus geen Medion

eventure
2 May 2006, 19:53
Lidl heeft pc's van TARGA,
mvg
RObbe

Nikolas
2 May 2006, 20:13
In het artikel staat Targa, dat ik tot vandaag alleen kende van monitoren :shy:

Wayne
2 May 2006, 20:14
http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/files/SYS/$file/m_dot.gif
[r] Dit artikel is enkel te verkrijgen in de filialen die liggen in: in de provincie Limburg, bij Lidl Scherpenheuvel, Tienen, Leuven, Landen, Diest, Mol, Geel, Retie, Oud-Turnhout, Balen, Korbeek-Lo, Herselt en Heist-op-den-Berg, in de provincie Luik, Luxemburg en bij Lidl Eghezée, Andenne, Jodoigne, Perwez en Hamme-Mille. dus niet voor de vlamingen blijkbaarsjiek


En waar ligt dan Oud Turnhout en Retie soms.
Noorderkempen (provincie Antwerpen)
Maar geloof me ik koop er daar zekers GEEN ZE

vanic
2 May 2006, 20:17
Is dit niet de eerste keer dat Medion AMD gebruikt?

neen ... ze hebben zelf configuratie's met dual core's van AMD...
https://www.medionshop.de/


alleen blijft Aldi blijkbaar nog steeds Intel cpu's vragen...

vanic
2 May 2006, 20:19
In het artikel staat Targa, dat ik tot vandaag alleen kende van monitoren :shy:

http://www.targa-online.com/

Heezy
2 May 2006, 22:02
Ik had het idd op de Aldi PC's, foutje.

Die van Lidl ervoor wel al AMD?

vanic
3 May 2006, 16:18
Die van Lidl ervoor wel al AMD?

ja...( volgens mij ook al iedere keer een AMD cpu)

volgende week bij Aldi voor het eerst een AMD processor... wel in een laptop...

misschien ook in de volgende desktop... alhoewel er blijkbaar veranderingen op til zouden zijn bij Intel...

Heezy
3 May 2006, 17:56
Idd. Maar dat is wat ze momentum noemen. AMD heeft momenteel een enorm momentum. AMD heeft zoveel marktaandeel gewonnen tijdens de Pentium 4 <--> A64 dat ze nu een enorm momentum hebben, en nog zullen hebben tot Q3-Q4 wanneer de Conroe uitkomt. En dat momentum moet hen door de Conroe fase brengen tot de K8L (moest Conroe echt AM2 verpulveren, wat ik niet direct denk), net zoals het momentum van de P3 de P4 heeft kunnen doen overleven bij grote bedrijven.
En grote bedrijven gaan niet mee van moment op moment zoals wij. Eer zij een overstap maken, dat duurt lang. Dus nu pas (!) zien ze hoe AMD voorstaat en wat de vraag ernaar is. Nu ze dus overstappen op AMD, zie ik hen niet meteen terug overstappen naar Conroe.

Mijn gedacht.

whoopie
4 May 2006, 01:17
(moest Conroe echt AM2 verpulveren, wat ik niet direct denk)

de eerste tests waren toch veelbelovend voor de conroe!?
en ik moet U gelijk geven wat die bedrijven betreft met de aanpassing van hun materiaal

Heezy
4 May 2006, 03:12
Ja, maar daar is veel discussie rond. Ik was mee van de eerste om te zeggen dat ik niets geloofde van die grote verschillen. Uiteindelijk hebben we een deel gelijk gekregen. En ik zei dit niet om ik niet wil dat Intel terug de kroon neemt, want ik wil gewoon het beste voor men geld, maar ik zei dit omdat de grote meute gewoon die testresultaten aannamen. Die testen waren gedaan op een Intel test rig. Anandtech heeft toen de test opnieuw mogen doen met juistere instellingen. Het verschil bleef zeker nog uitdrukkelijk aanwezig, maar toch geen verpulvering meer. En dit gaat dan over de A64 Socket 939, nog niet de AM2.

Nu zullen er wsl enkele afkomen met benches over de AM2 :), zoals bv. die van Tomshardware waar de AM2 het bijna niet beter doet, maar zoals altijd zijn er bij vroege samples nog bugs zoals bij de AM2 cpu's die er bv. is in de mem controller. Conroe zal zeker ook nog niet op punt staan. Plus, er is de discussie over de benches die gebruikt worden: de meeste die gebruikt worden geraken in de immense cache (4MB) die de Conroe heeft. En er wordt altijd vergeleken met een Socket 939 waarbij alles wordt geëmuleerd om een zo objectief mogelijk beeld te krijgen (bv. DDR <--> DDR2), maar is zeker niet optimaal.
Begrijp me niet verkeerd, de Conroe zal zeker een heel sterk product zijn, en hoogstwsl beter dan AMD AM2, maar ik kan er niet goed tegen als mensen resultaten blindelings volgen ;).

vanic
4 May 2006, 14:34
ik bedoelde eigenlijk gewoon... dat de Medions voor Aldi ( België) tot nu toe al iedere keer met een Intel cpu waren uitgerust ( zowel desktop als laptop)... het is nu de eerste keer dat men voor AMD kiest...
maar tegen dat men een nieuwe desktop zal uitbrengen zal Intel waarschijnlijk zijn nieuwe cpu hebben ... dus zullen ze waarschijnlijk weer opteren voor Intel...

Medion zelf gebruikt al jaren de beide merken

Ik heb dus nergens gezegd dat Intel of AMD beter zou zijn...

wat ik wel gemerkt heb is dat Apple... voor Intel gekozen heeft... maar hier zullen wel ander factoren gespeeld hebben... ( productiecapaciteit... korting... misschien ook wel (toekomst) technologie... enz...)