Volledige versie bekijken : videoproblemen met windows mediaplayer



talini
3 May 2006, 23:32
Hoy beste mensen,
Gisteren heb ik ik Hitmanpro laten scannen en sinds vandaag kan ik geen dvd's meer afspelen op mijen pc ! Windows mediaplayer herkent de extensies niet meer !
Kan dat met codecs te maken hebben, en zo ja, wat moet ik dan doen ?
Bedankt op voorhand...

zariash
3 May 2006, 23:37
probeer systeemherstel een paar dagen terug gaan en gooi die hitman brol er maar af niks dan problemen de laatste tijd
grtjs

talini
3 May 2006, 23:48
probeer systeemherstel een paar dagen terug gaan en gooi die hitman brol er maar af niks dan problemen de laatste tijd
grtjs

Heb al twee maal systeemherstel gedaan !
Hetzelfde resultaat...

Peter.B
4 May 2006, 06:30
open eens windows media player-onder afspelen zie je een vierkantje met 3 streepjes en een pijlke eronder,op klikken-visualisaties-opties-bestandstypen-en daar eens kijken of er een vinkje staat naast het soort bestand die je wilt afspelen.

Tibo
4 May 2006, 08:23
Of je kan dit doen

Ga naar "Configuratiescherm" ---> "Extra" ----> "Mapopties" ----> tabblad "bestandstypen"

...zoek dan naar de extensie van het bestand dat je in bijlage wou openen....selecteer die extensie....klik op "wijzigen" en zoek het desbetreffende programma dat je wil gebruiken om het bestand te openen....daarna overal op OK klikken en tzou moeten in orde zijn

Zou ook moeten lukken denk ik

talini
4 May 2006, 12:06
Of je kan dit doen

Ga naar "Configuratiescherm" ---> "Extra" ----> "Mapopties" ----> tabblad "bestandstypen"

...zoek dan naar de extensie van het bestand dat je in bijlage wou openen....selecteer die extensie....klik op "wijzigen" en zoek het desbetreffende programma dat je wil gebruiken om het bestand te openen....daarna overal op OK klikken en tzou moeten in orde zijn

Zou ook moeten lukken denk ik
Lukt ook niet ! staan trouwens geen VOB extenties bij...

talini
4 May 2006, 12:07
open eens windows media player-onder afspelen zie je een vierkantje met 3 streepjes en een pijlke eronder,op klikken-visualisaties-opties-bestandstypen-en daar eens kijken of er een vinkje staat naast het soort bestand die je wilt afspelen.
Heb gedaan wat je me vroeg maar zie er evenmijn VOB bestanden bij staan...

jean-paul
4 May 2006, 12:20
en kan je media player niet eens opnieuw installeren,mischien hept dit

talini
4 May 2006, 12:28
en kan je media player niet eens opnieuw installeren,mischien hept dit

heb powercinema geïnstalleerd en nu werkt het weer...ook onder media player

Standaard worden de codecs bij windows niet bijgeleverd en bij powercinema dus wel !

Hartelijk bedankt voor de tips mensen ;)

(hier mag slot op)