Volledige versie bekijken : enkel D schijf naar nfts



Henki
4 May 2006, 00:02
na 2 lange avonden zoekwerk weet ik intussen dat je een bestant van 4gh niet unrarren kunt:damn:Men laptopje werkt eindelijk optimaal en dat zou ik graag zo houden!Het omzetten naar nfts lijkt kinderspel .Mijn probleem is het volgende,ik hou eenmaal van simpele bewerkingen Het prog van acer recovery(symatic ghost)formateert geen NFTS met dit prog kun je gemakelijk formateeren van c naar d en begin je terug vanbegin (zoals je hem gekocht hebt)

Is het mogelijk de C met fat32 en D (die bijna leeg is)naar nfts om te zetten?
a)zullen alle prog vanC nog werken?
b)zijn dan nog alle bewerkingen van c naar D beschikbaar
c)als alles goed werkt moet ik dan unraren van een map van c naar map in d enz.??????
Er is niemand in mijn buurt die weet waar ik over praat laat staan wat nfts is.Ik word stilaan verbannen uit de maatschapij,mensen ontloopen mij omdat ze geen antwoord weten met mijn prangende vraagen.Hoort hier iemand mijn echo ????,:cry:
bedankt aan alle medewerkers van ivan hoe wat nog een onbekende wereld was 6 maand geleden is nu mij heel veel bijgebracht dankzij jullie.(y)

leba
4 May 2006, 10:00
http://users.pandora.be/ccreturn2/windowsxp/xp21.html (http://users.pandora.be/ccreturn2/windowsxp/xp21.html)
hier staat alles duidelijk uitgelegt.

op pagina 2 staat een klein foutje /
citaat:
Vb: Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar
NTFS:
convert e:fs:ntfs moet zijn convert e:/fs:ntfs

Ik heb toevallig deze bewerking vorige week uitgevoerd op mijn c: schijf (met besturing en prog.) en dit zonder gegevens verlies.
Hou er wel rekening mee dat je niet terug naar FAT kan.

Ché
4 May 2006, 10:22
Indien je pc is uitgerust met windows 2000 of xp kan je bovenvermelde opdracht uitvoeren (Met wi 98 kan dit niet ). Ik zou dan zowel de c: als de d: converteren. Je hebt immers absoluut geen gegevenverlies. Bij de D: zal dat onmiddelijk uitgevoerd worden; bij de C: (je systeempartitie) pas bij de volgende opstart.