Volledige versie bekijken : probleempe om dvd te branden!! met nero



poelie
5 May 2006, 12:36
hallo ik weet niet of iemand me kan helpen, ik heb een dvd film die ik zou willen branden, ik open dus nero , neem dvd video, zet alles in het mapje, en neem branden, dan begint hij ff en zegt hij brandproces mislukt, kon het bestand disc at once niet uitvoeren! heb al nero 6 en nero 7 geprobeert, het er al verschillende malen afgesmeten, maar niets helpt! :shy:

Licorne
5 May 2006, 13:29
couldn't perform end of disc-at-once?

jxjxw
5 May 2006, 21:35
goede raad
probeer eens clone dvd of convertxtodvd
deze zijn beter dan nero

Licorne
6 May 2006, 14:01
hallo ik weet niet of iemand me kan helpen, ik heb een dvd film die ik zou willen branden, ik open dus nero , neem dvd video, zet alles in het mapje, en neem branden, dan begint hij ff en zegt hij brandproces mislukt, kon het bestand disc at once niet uitvoeren! heb al nero 6 en nero 7 geprobeert, het er al verschillende malen afgesmeten, maar niets helpt! :shy:
Wel, dat is dus een probleem dat uw brander de dvd niet kan finaliseren. Dit kan namelijk verschillende oorzaken hebben en heeft meestal te maken met compatibiliteitsproblemen.
Het kan dus bv eenvoudigweg liggen aan het feit dat uw brander eerder Dvd- dan wel dvd+ aanneemt (heb je toevallig een pioneer?); het merk van de schijven in combinatie met uw brander; de software in combinatie met uw systeem; enz...
Dikwijls kan je dit rechttrekken door een firmware update van de brander.

Gooi uw gebrande maar onleesbare dvd's niet weg want je kan die namelijk handmatig gaan finaliseren.

Gebruik ofwel dvddecrypter: rechtermuisklik op het uitvulvak waar je brander in staat beschreven (destination) --> close --> disc

Als dit niet lukt kan je een klein dos-programmatje downloaden (batchdisc) --> finalize intikken en gedaan.

Good luck! :good:

cruwero
6 May 2006, 15:03
Ander merk dvd's gebruiken?
Is het bij alle manieren van branden? Of alleen bij het branden van een dvd/cd?
Is het alleen als je dvd videobestanden vanaf de schijf brandt? Of alleen bij overbrandden van dvd's? Of bij alletwee?
Probeer eens met copytodvd,die gebruik ikzelf en nog nooit problemen gehad:
Henk

sniffer
21 May 2006, 21:57
sorry dat ik op een ander zijn topic inpik maar ik heb hetzelfde probleem, gebruik nog altijd dezelfde cd's en dvd's als vroeger en plots kan ik niets meer branden.
weet iemand hoe we nero weer kunnen doen werken?

probleem is dat ik geen installatie cd heb want dat stond voorgeinstalleerd op de pc bij aankoop