Volledige versie bekijken : Rapidshare probleem!



kurt0015
6 May 2006, 00:09
Ik heb dus een account gekocht voor 2 dagen via die PayByCall maar omdat firefox dus een popup blokkeerde heb ik men gebruikersnaam niet gezien. Ik dacht dus dat als ik men wachtwoord zou veranderen dat hij daar ergens zou bij staan wat meestal zo is. Maar hij stond er niet bij en moest dus opnieuw inloggen terwijl ik alleen men paswoord ken en niet men gebruikersnaam. Wat moet ik nu doen? Ik heb wel 4 downloads kunnen doen omdat ik toen nog nie tmen paswoord had veranderd. Ma wou men username weten zodat ik deze tenminste kon gebruiken. Want ben ook niet zeker dat hij da wel had opgeslagen die cookie zodat ik automatische bleef ingelogd. Ik zag wel bij een downlaod dat men inlog een nummer was maar had al geklikt om te downloaden en de nummer sprong weg ik zag 2 getalle 55 en dat is het wat ik zag. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen.

Heb gemailt naar hen anders ben ik 3€ kwijt. :( Als ze er niks tegen doen.

lucske
6 May 2006, 00:40
als je een account maakt direct je log in en paswoord op een papierke schrijven als je cookie weg is kan je weer inloggen dan zonder probleem.ik denk dat je account niet meer te redden zal vallen...............

cruwero
6 May 2006, 00:53
Ik weet niet of je wel voor 3€ een account heb.
Price Valid for Payment options
9.90 EUR 1 month
24.- EUR
~8 EUR/month 3 months
44.- EUR
~7.3 EUR/month 6 months
79.- EUR
~6.6 EUR/month 1 year
Hier staat toch duidelijk iets anders:
Henk

Wayne
6 May 2006, 09:22
Kan je geen account kopen voor 1 dag
Vroeger kon dat toch.??

kurt0015
6 May 2006, 09:57
Ik wou men login ook op papierke schrijve ma het kon niet volgens mij kwam men login in een popup en die blokte firefox. Maar ga die site eerst bij de veilige lijst toevoegen en dan een nieuw aanmaken. En je kan er wel een account aanmaken voor 2 dagen maar niet voor 1 dag kijk maar http://rapidshare.de/en/premium.html maar goed maak dan wel een nieuw account aan.

Toch nog bedankt voor jullie hulp :D

Heb een nieuw account gemaakt en heb dit keer wel men paswoord en login gegevens.

Heel erg bedankt iedereen hier mag dan een slotje op.