Volledige versie bekijken : Symbolen in startbalk



Geraar
8 May 2006, 14:29
Vroeger zag ik steeds mijn antivirus en firewall pictogram in mij taakbalk staan ( naast het uur ). Nu zie ik die niet meer, ik zie nog enkel maar het uur en het volume pictogram. Let wel op mijn antiv en firewall zijn wel geactiveerd en actief want als ik namelijk handmatig op het programma gaat klikken dan verschijnen die wel metteen in de taakbalk.

Kan iemand mij helpen aub?

Alvast bedankt

cruwero
8 May 2006, 14:37
Kijk eens in msconfig bij opstarten:
Henk

siegy
8 May 2006, 15:07
Hoi Geraar ,;

Als je ten minsten XP sp2 hebt

klik dan met rechter muis op start>
en dan op eigenschappen >
dan linker op taak balk >
dan de knop aanpassen ,,,,daar zie je de pictogrammen allemaal bijeen staan
en als je op gedrag klikt heb je drie mogelijkheden
verbergen indien niet gebruikt
altijd verbergen
of altijd weergeven !!
daar een vinkje zetten naar keuze ,en op oké klikken

suc 7
siegy

Milo
8 May 2006, 15:37
klik eens op da pijltje naast da laatste icoontje naast u uur , ik denk da je ze daar wel vinden zal

Geraar
8 May 2006, 20:04
Neen dat pijltje staat er ook niet meer en vroeger wel. Ik heb gekeken bij msconfig maar niets.

Mimosa
9 May 2006, 16:36
Probeer de tip van siegy eens: Ga naar de knop Start en dan R-muisknop en dan Eigenschappen/taakbalk. Daarna: Niet actieve pictogrammen opruimen (staat wellicht aangevinkt?) Daar klik je op Aanpassen.
In dat lijst je ga je zoeken naar je antivirus/firewall en je klikt aan:Altijd weergeven + OK En nogmaals!! Toepassen en OK!

Geraar
10 May 2006, 22:06
Neen helpt niet.

Mimosa
11 May 2006, 09:16
Werk je dan wel met Windows XP?
Niet actieve pictogrammen opruimen: staat dit aangevinkt? Want anders kan de rest ook niet :damn:

abeloos
14 May 2006, 09:26
Probeeer dit eens ( niet actieve pictogrammen opruimen) uitvinken bevestigen met ok ;
pc weer opstarten en dan weergeven die pictogrammen die je wilt en dan de niet actieve pictogrammen opruimen weer aan vinken : en sluiten met ok

Groetjes Abeloos