Volledige versie bekijken : popupbericht ms IE



Flatsix
10 May 2006, 16:36
hierbij kwam de melding voor ErrorSafe te downloaden in een venster met knop oké en annuleren, bij op annuleren te drukken ging er toch een nieuw IE venster open met nogmaals de melding Error Safe te downloaden( onder microsoft IE waarschuwing) , een groot deel van de tekst was in het russisch denk ik
het zou gaan om uw registerbestanden te controleren
Heb wijselijk besluit genomen dit niet te doen en het venster via het x te sluiten( en heb tot hier toe nog steeds niet terug gekregen)
heeft dit iemand ook al voorgehad en zou het wel in orde zijn of niet

J.W.
10 May 2006, 18:13
Heb wijselijk besluit genomen dit niet te doen en het venster via het x te sluiten

Waarom zou u een "wijs" besluit genomen hebben?
Onder die "X-knop" zet de maker toch de code die hij wilt.
Als de maker daar een "Install" onder zet, wat dan?
Sluit zulke vensters, indien mogelijk met Windows Taakbeheer.
(Ctrl-Alt-Del) Tabblad Toepassingen.

compuchrisje
10 May 2006, 18:18
Kijk ook eens in de sectie Downloads hier op het forum, je vindt er vast een geschikte pop-up blocker. Je kan ook overwegen om een andere browser dan IE te nemen, maar IE is wel nodig voor de updates van microsoft, dus verwijderen kan je zomaar niet.

jurgenv
10 May 2006, 18:34
Waarom ze blokkeren? We kunnen de pop-ups voorgoed het zwijgen opleggen ;)

post eens een hijackthis logje in het hijackthis forum :)

gabriel
13 May 2006, 12:52
hey jurgenv
je kan pop-ups het zwijgen opleggen HOE vertel het even aub ???

jurgenv
13 May 2006, 13:06
http://www.ivanhoejupiler.be/t11860-wat-te-doen-wanneer-je-computer-genfecteerd-is.html

spruit
13 May 2006, 13:22
ben niet goed mee, hoe kan men nu die popups het zwijgen opleggen, ermee rekeninghoudend, dat sommige popups wel noodzakelijk zijn voor sommige toepassingen...

jurgenv
13 May 2006, 15:24
We hebben het dan ook over kwaadaardige pop-ups, spruit ;)

gabriel
13 May 2006, 16:02
hey Jurgenv
ik moet spuit bij treden : met logje te plaatsen kom je van de pop-up's niet af kwaadaardige of niet , de url die je opgeeft is inderdaad een zeer goed idee om ze te vinden ........maar ze zijn nog niet verwijderd .......over dit onderwerp kan nog heel veel gebabbeld worden
noteer dit is een persoonlijke ervaring en niet algemeen

jurgenv
13 May 2006, 16:27
hey Jurgenv
ik moet spuit bij treden : met logje te plaatsen kom je van de pop-up's niet af kwaadaardige of niet , de url die je opgeeft is inderdaad een zeer goed idee om ze te vinden ........maar ze zijn nog niet verwijderd .......over dit onderwerp kan nog heel veel gebabbeld worden
noteer dit is een persoonlijke ervaring en niet algemeen
Als je de link goed gelezen hebt zie je dat de laatste stap hijackthis is ;)

gabriel
13 May 2006, 17:17
hey jurgenv
door het plaatsen van een logje ( hijack of wat dan ook ) kan je voorlopig van het probllem verlost zijn : prima !!!!
het volgende bezoek op de site en je hebt opnieuw de eerst prijs !!!!!
zonder een logje te plaatsen vertel me maar even hoe je van iLead .com verlost geraakt de rotzooi dit overal
dit is geen afbreuk van uw mogelijkheden en kennis terzake wil dit goed noteren ja ????
tot je me een degelijk bewijs kan geven blijf ik erbij dat dit niet mogelijk is : voor goed verwijderen ( dat was toch uw uitspraak ?? )
verder geef ik geen antwoorden meer hierop (sorry )

jurgenv
13 May 2006, 17:45
Als je eens de zoekfunctie gebruikt dan zal je zien dat ik al eerder op die vraag heb geantwoord ;)

http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=30391&highlight=ilead

nojs
13 May 2006, 20:35
ben niet goed mee, hoe kan men nu die popups het zwijgen opleggen, ermee rekeninghoudend, dat sommige popups wel noodzakelijk zijn voor sommige toepassingen...

jurgen heeft het over popups die veroorzaakt worden door spywareinfecties
zoals LOP enz ....
Als je dat hebt krijg je echt massas veel pop ups je zal dat wel merken