Volledige versie bekijken : afspeelvolgorde in mediaplayer



Silverwing
10 May 2006, 20:28
Als ik met de windows media player muziek wil afspelen die op de pc opgeslagen is verschijnt deze steeds in omgekeerde volgorde in de playlist.
Bijvoorbeeld ik heb een cd die genummerd is van 1 tot 20,het eerste nummer in de playlist is dan nummer 20.
Ook als de tracks alfabetisch staan begint de playlist met de letter z ipv de letter a.
Steeds klik ik dan maar op playlist sorteren op... en maak mijn keuze.
Ik heb alle instellingen al nagekeken maar vind nergens iets terug over hoe de bestanden moeten gerangscjikt worden in de playlist.
Weet iemand hoe dit op te lossen?En aub GEEN voorstellen voor een andere player!

Kapstertje
11 May 2006, 00:15
Volgens mij kun je dat veranderen door op huidige afspeellijst ,op dat pijltje te klikken.
En dan bewerken afspeellijst bewerken,daar kan je dan selecteren hoe je het wil hebben.

Silverwing
11 May 2006, 07:13
Kapstertje,bedankt,dit is wat ik idd altijd doe maar het word niet onthouden,dat is het probleem,telkensdus een nieuwe afspeellijst begin is het weer van dat en ik zoek een manier om dat te verhelpen.

sniffer
11 May 2006, 12:15
Ik denk dat het komt door dat je nummers 1,2,3,4 enz zijn.
als je ze nummer 01,02,03 enz heb je ze wel in de juiste volgorde

Silverwing
12 May 2006, 18:28
Ik denk dat het komt door dat je nummers 1,2,3,4 enz zijn.
als je ze nummer 01,02,03 enz heb je ze wel in de juiste volgorde
Helaas is dit niet zo bij mij,heb verschillende cd's die zo genummerd zijn en heb van andere de nummering aangepast maar alles blijft zoals het was.:wall: :wall:

Clio
12 May 2006, 18:45
er zit niets anders op dan dat nummer telkens naar beneden te slepen,
zodat het op de juiste plaats staat!

Greetz
clio