Volledige versie bekijken : Nokia 6101



Mimosa
11 May 2006, 14:31
Voor mijn moederdag (en vroege verjaardag) kreeg ik van mijn ventje een nokia 6101.
Vraag: Kan ik bepaalde dingen zoals vb Berichtontvangers toevoegen aan favorieten? Ik heb de handleiding van de gsm nog niet volledig doorgenomen en via de menu's vind ik het ook niet direct.
Heeft iemand zo'n toestelletje en weet hij/zij of het kan en eventueel hoe?
thx bij voorbaat!

Nostradamus
11 May 2006, 15:26
Mimosa ik heb ook Nokia, is wel geen 6101 maar denk dat de instellingen zowat hetzelfde zijn. Druk menu, naar instellingen > favorieten > opties favorieten selecteren > daar aanvinken wat je mee wil toevoegen in favorieten. Hoop dat het bij jou ook zo lukt, maar denk het wel ;) Hier kan je ook eens kijken voor meer, staat dikwijls gemakkelijker beschreven dan in het boekje (handleiding). Proficiat met je mooi (vroeg) kado :good: http://www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/6101/index.html

Mimosa
11 May 2006, 17:17
Sorry nostra, via menu/instellingen vind ik geen favorieten (wel allerlei andere dingen) :damn: :cry: Toch bedankt voor je reactie ;) Ik vrees dat ik toch maar boekje zal moeten uitpluizen. Heb vlug ff op de link geklikt... zegt ook niet veel zeker he?
Bedankt voor 't medeleven ;) Was tegelijk voor moederdag en komende verjaardag deze zomer he: vandaar dit speciale kado ;)

Mimosa
12 May 2006, 08:50
Ondertussen ben ik eruit geraakt wat die favorieten betreft. 't Is simpel, maar je moet het weten ;) Ze zitten achter een sneltoets op hoofdscherm :shy: Daar kan ik via opties dingen markeren of de-markeren. Maar die berichtontvangers kan ik er niet aan toevoegen. Da's nu ook geen probleem! Ik weet ze makkelijk te vinden als 't moet ;) Dank voor je reactie, nostra! :good:
Dit mag voor mij gesloten worden!