Volledige versie bekijken : IT-Varia



Mimosa
14 May 2006, 09:31
Bij It-Varia zie ik nergens de mogelijkheid voor een nieuwe post. Hoe kunnen we dan nog linken aanbrengen? :damn:
Ik heb verschillende keren gekeken en ik zie niks :cry:

PeterN
14 May 2006, 20:12
Als je vóór het fora 'it-varia' kijkt, zal je zien dat er een slotje opstaat. Tijdens het vereenvoudigen van de fora's, bleek dit fora vol te staan met verkeerde posts. Het was eigenlijk een fora waar veel werd geplaatst als men niet direct wist waar een topic te zetten. Er stonden ook veel linken gepost naar sites die niet direct bekeken werden. En soms werd er gewoon eens een bedankje bijgepost ipv de bedank knop te gebruiken. We hebben dus besloten dit fora te sluiten en eens te zien als we wel echt nood aan dit fora hebben. Na zoveel tijd ben jij één van de enige die er op reageerd ;)
Tot nu toe hebben we alle topics in andere fora kunnen thuis brengen. Heb je een interresante link over IT dan kan je die altijd posten in het betreffende fora. Linken van hardware bij hardware, software bij software, tips bij tips, enz..

Mimosa
15 May 2006, 08:55
Peter, bedankt voor deze reactie! Ik had lang niet meer naar dit forum gekeken en gisteren wou ik een link plaatsen... vandaar...
Ik begrijp jullie standpunt en 't is dus ook weer eens goed om weten ;) Ik zal er dus rekening mee houden (en kijken waar ik de desbetreffende link kan plaatsen) ;)