Volledige versie bekijken : Sony Vaio



The_cobra666
17 May 2006, 14:05
Hoooi,

Ik ga dit weekend een laptop in huis halen en er was 1 ding dat 100 % nodig was: een goed scherm.

Ik ben hier in Oostende eens naar Mediamarkt geweest en eens de laptops vergeleken kwa kwaliteit van het scherm, toch moest ik zeggen dat de sony vaio er het beste uit kwam. Mijn budget is maximum 1000 euro. Het is geen game laptop noch voor bv photoshop op enz. Office, msn, internet, dvd's, muziek etc maar normaal meer dan deze dingen niet, voor die andere heb ik mijn pcke wel ;).

Ik kwam uit op deze:Sony Vaio FS415E
http://vaio.sony-europe.com/view/ShowProduct.action?product=VGN-FS415E&site=ite_nl_BE&pageType=Overview&category=VN+FS+Series

Goeie koop of niet?

Simply
17 May 2006, 14:14
Kom je er dan wel met je 1000€???

Die toestellen zijn idd goed, maar je betaald ook grotendeels voor het merk hoor!

Let erop dat je nog steeds maar 512MB RAM hebt en nog steeds geen Dual Core CPU!

Mijn persoonlijke mening: Als je dan toch nieuwe koopt kan je beter ineens een DEGELIJKE nieuwe kopen!

The_cobra666
17 May 2006, 14:16
Heb hem gevonden voor minder dan 1000 euro ja. 869 € dacht ik. Waarom dual core heb het toch niet nodig. Kost ook een hogere meerprijs en ik zal het 3/4 nooit gebruiken voor de toepassingen dat ik hem zal gebruiken.

Simply
17 May 2006, 14:49
Owkej, dan kan je gerust voor deze gaan ja!

The_cobra666
20 May 2006, 16:57
Het is uiteindelijk deze geworden:

http://vaio.sony-europe.com/view/ShowProduct.action?product=VGN-FJ3S%2FW&site=ite_nl_BE&pageType=Overview&category=VN+FJ+Series

And I love it :)

GuntherS
20 May 2006, 17:02
Heel mooi machientje :)
Ik heb een Acer maar ik vind dat deze nogal dik is in vergelijking met de Sony Vaio.

The_cobra666
20 May 2006, 17:57
Heel mooi machientje :)
Ik heb een Acer maar ik vind dat deze nogal dik is in vergelijking met de Sony Vaio.

Idd dat viel mij ook op in Media Markt vanmorgen. Dat de sony's zeer fijn zijn in vergelijking met de rest.

bike devil
21 May 2006, 08:42
zeer mooi maar denk wel dat je wat boven je budget bent gegaan

hoeveel heb je er voor betaald

The_cobra666
21 May 2006, 12:10
1299 euro heeft hij gekost en ja ik ben boven het originele budget gegaan, maar er was meer dan ik eerst had :) dus kan voor niets kwaad :) heb hem in media markt oostende gekocht.

elmago
21 May 2006, 23:45
Goeie koop denk ik, mijn nichtje haar vriend gebruikt een Sony Vaio voor zijn job (immobiliƫn), en vrij intensief mag ik wel zeggen, en hij is er zeer tevreden mee. (alleen op da blinkend schermpje vloekt hij soms omwille van vlekken :D)
Suc6 ermee (y)

The_cobra666
22 May 2006, 07:14
Goeie koop denk ik, mijn nichtje haar vriend gebruikt een Sony Vaio voor zijn job (immobiliƫn), en vrij intensief mag ik wel zeggen, en hij is er zeer tevreden mee. (alleen op da blinkend schermpje vloekt hij soms omwille van vlekken :D)
Suc6 ermee (y)

Dat heb ik ook al gemerkt, zelfs een stofke ziet ge liggen :p