Volledige versie bekijken : alweer printerproblemen?



merlijn
17 May 2006, 21:44
Hallo,
Kan mij iemand helpen, ik zit nl. alweer met hetzelfde probleem met mijn printer.
Alles is goed geinstalleerd en als ik iets wil uitprinten, geeft hij zelfs nog geen foutmelding, hij begint gewoon niet te printen.
Ben naar printers in mijn configuratiescherm gegaan en onder het icoon van deze printer staat de naam van de printer en staat status onderbroken. Heb de spuitkanaaltest willen doen, hij reageert gewoon niet. Rara?
__________________

cruwero
17 May 2006, 21:50
kan ook de kabel zijn:
Of kijk ook eens in apparaatbeheer;
Henk

ghost
17 May 2006, 21:54
Kijk ook eens als uw kabel tegoei erop zit , of je trek hem eens uit en kijk als je geen pinnetje krom hebt gestoten. Wat je ook eens moet nakijken is als er toevallig geen printtaak staat te wachten . Zou normaal gezien , rechtsonder moeten staan , als je dat hebt annuleer die dan .
Edit cruwero was me voor:p

mvhgb
17 May 2006, 21:57
Selecteer de printer eens in het configuratiescherm, rechts klikken en dan kiezen voor "doorgaan met afdrukken"? wie weet lukt het wel?

merlijn
18 May 2006, 19:30
Geloof het of niet, maar ik heb mijn pc een nachtje laten rusten en alles van de printer gaat weer!(ooe)
Het spookt hier geloof ik? Bedankt voor de reactie weer, maar ik zou deze topic niet sluiten, want morgen gaat die alweer niet.:)

vanic
18 May 2006, 19:45
een vraagje... je zit toch toevallig niet met 2 soorten inktpatronen... daarmee bedoel ik ... één van het merk zelf en één compatibel?

merlijn
18 May 2006, 23:03
Nee ze zijn alle vier tegelijk van hetzelfde merk erin gezet! Waarom?:)

vanic
19 May 2006, 07:28
Nee ze zijn alle vier tegelijk van hetzelfde merk erin gezet! Waarom?:)

omdat mijn broer ooit eens problemen had ... met zo'n compatibele... hij stak er de patronen in van het Merk ( ofwel was 't HP ofwel Lexmark weet ik niet meer juist) problemen waren opgelost...

merlijn
19 May 2006, 19:57
Tot nu toe gaat de printer nog, maar ik ben bang als ze de topic sluiten dat het weer van hetzelfde is. Ik denk dat er spoken achter zitten.