Volledige versie bekijken : Probleem toetsenbord sneltoetsen



Dre83
19 May 2006, 02:06
Hallo,

Ik heb zo een toetsenbord Medion kb-9908, met zo rechts paar sneltoetsen voor Internet, Email, Search, Mute en volume.

Ik heb ooit eens PC geherinstalleerd (dus ook toetsenbord) en toen was er geen probleem.

Maar nu is het zo dat als ik op volumeknop druk mijn mail opent, en als ik op mute druk Zoeken opent.

Iemand een idee hoe dat aan te passen ?

De driver die er bij hoort heb ik al paar keer geinstalleerd enzo... Misschien ergens in register iets ?

compuchrisje
19 May 2006, 06:56
Denk niet het register maar wel via je hardware in het configuratiescherm, waar je een optie: toetsencombinaties toewijzen zou moeten zoeken. Meestal zijn deze toetsen als enkele knop al klaargezet en moet je enkel nog aanvullen wat ermee moet gebeuren.

Mimosa
19 May 2006, 08:59
Is daar een cd-Rom bij om die sneltoetsen op je PC te activeren? (zoals bij Logitech het geval is) Installeer dan eens opnieuw en als dat niet helpt, kun je eventueel niet online je toetsenbord updaten? Als ik vb naar de site van Logitech ga, kan ik mijn toetsenbord opzoeken en dingen downloaden om het bij te werken. 't Is maar een tip en een vraag he!
Succes ermee!

Dre83
19 May 2006, 12:40
Wel er is een CD bij ja met drivers. Maar helpt ook niet.

De site van het merk van het toetsenbord lag nogal redelijk plat...

Ik zal nog is opnieuw proberen.

Dre83
22 May 2006, 00:18
Bij deze lukt dit dus niet...

Mimosa
22 May 2006, 08:54
Jammer... maar ik weet het ook niet meer :damn:

g_man
22 May 2006, 10:09
Heb je zoals CC zei, al eens naar de toewijzingen van de toetsen gekeken? Er staat normaal een icoon van je toetsenbord in je systray. Daarop dubbelklikken en je toetsen toewijzen.

Dre83
22 May 2006, 11:04
Heb ik ook gedaan...dubbelklikken, er opent niks...

g_man
22 May 2006, 12:45
Was er buiten de drivers geen extra programma bij dat je moest installeren?

compuchrisje
22 May 2006, 16:42
Op 't moment kan ik maar één ding verzinnen, en dat is via configuratiescherm, hardware, het toetsenbord verwijderen uit het systeem. Als je ergens nog je oud klaviertje hebt liggen, plug dat in als je de computer hebt afgezet. Heropstarten, zodat xp het boeltje opnieuw configureert (standaard-toetsenbord). Opnieuw afsluiten, dat medionspul erop, opstarten en de hele santeboetiek herinstalleren, met de software ervan.