Volledige versie bekijken : bpm studio



blaerekop
19 May 2006, 11:38
hallo

als ik een mix opneem met bpm studio en dan laat afspelen met media player hoor ik geen geluid. Zou iemand weten hoe dat zou komen?

Thanks

compuchrisje
19 May 2006, 18:05
'k Heb iets dergelijks ondervonden bij een wave-editor, toen was het probleem dat je het niet mocht "opslaan als..." maar exporteren als, zodat het wél kan herkend worden in MP.

blaerekop
19 May 2006, 20:33
kan er mij nu niemand helpen???????

compuchrisje
19 May 2006, 23:01
Bpm is nogal een tamelijk zwaar programma dat niet iedereen op zijn pc heeft. 'k denk dat je toch even geduld moet hebben, btw mijn tip al gelezen? 't Kan dààraan liggen hoor.

ghost
20 May 2006, 21:42
Welke extensie krijg je als je die mix hebt gemaakt (mp3 , wav of iets anders)?

blaerekop
21 May 2006, 05:47
record mp 3

blaerekop
21 May 2006, 13:09
maar de extensie kan je ook veranderen naar wav of mp3 of streaming

ghost
21 May 2006, 13:15
maar de extensie kan je ook veranderen naar wav of mp3 of streaming
En dan gaat het nog niet ? Wat je ook kunt doen (maar ik denk dat het er niks mee te maken heeft maar kan geen kwaad) maximaliseerd de media player vanboven kunt je dan op extra klikken ga dan naar opties . Tabblad bestandstypen vink daar mp3- audiobestand aan klik dan op toepassen en op ok .Probeer het dan eens. Ik heb wel geen bmp , dus is het nu maar een beetje raden .:rolleyes:

blaerekop
21 May 2006, 13:41
heb het geprobeerd zoals je zei maar het gaat ook niet.Weet je soms een andere progje om mixen te maken en op te nemen?

nojs
21 May 2006, 13:41
kijk eens welke hardware hij daarvoor gebruikt !
je kan dat instellen

blaerekop
21 May 2006, 13:47
wat bedoel je met instellen?de geluidskaart of zo

blaerekop
21 May 2006, 13:48
heb een sb audigy 2zs

nojs
21 May 2006, 14:02
ewel ja kijk eens of die instellingen in orde zijn hé :)
heb je meerdere mogelijkheden om uit te kiezen bij vb geluidskaart ?

blaerekop
21 May 2006, 14:09
nee heb maar 1 mogelijkheid nl de audigy 2 zs

Dre83
22 May 2006, 02:15
Ik denk dat ik al weet wat er gaande is...

Ga eens naar configuratiescherm, geluid en audio-apparaten. Dan bij VOLUME op GEAVANCEERD klikken.

Daar dan Opties, opnemen aanvinken (bolletje) en dan monomix en stereomix aanvinken.

Op ok klikken en dan zie je stereomix en monomix bijstaan. Stereomix aanvinken MAAR let op volume niet te hoog zetten ! Ergens 3mm vanaf onder is al voldoende soms. Hangt af hoe luid de rest staat.

Als dat niet lukt probeer idem met monomix eens.

Waarschijnlijk gaat dan nu je micro niet meer werken als je praat via msn of skype ofzo... Wel dan daar gewoon Micro aanvinken...

Als je line in aanvinkt kan je opnemen via de line in met bv externe CD of andere speler.

blaerekop
22 May 2006, 15:24
als ik naar opties ga in opnemen zie ik wel geen stereo of monomix staan maar wel bovenaan mixerapparaat sb audigy 2 zs en daar onder volume aanpasssen voor afspelen of opnemen als ik dan op opnemen druk zie ik een kader met
-midi synth
-wat men hoort
-s/pdif ingang
-cd digitaal
-analoge mix
-microfoon
-wave
Deze heb ik allemaal aangevinkt staan
En dan voor afspelen
-regeling voor afspelen
-wave
-midi synth
-s/pdif ingang
-cd digitaal
-aux
-cd audio
-lijningang
-tad ingang
-microfoon
Ook deze zijn allemaal aangevinkt
Bij opnameregeling krijg ik ook een kader met daarin 7 regelingen naast elkaar
nl midi synth-wat men hoort-sdif ingang-cd digitaal-analoge mix-microfoon-wave
Van die 7 kan ik ze allemaal apart regelen nl balans-volume of selecteren en ook om ze afzonderlijk te dempen.DAT is wel voor de opnameregeling
Voor afspelen regeling krijg ik ook dezelfde kader nl
wave-midi synth-spdif ingang-cd digitaal-aux-cd audio-lijningang-tad ingang-micro
Deze zijn ook allemaal apart instelbaar nl balans-volume-dempen

blaerekop
22 May 2006, 15:29
heb het eindelijk gevonden.kheb wave aangekruist bij opnameregeling en nu speelt hij het wel af

compuchrisje
22 May 2006, 16:35
Oef! 't zit dus weer op een klein plekje. Mag dicht nu denk ik.