Volledige versie bekijken : Problemen met 3d kaart



Snuifje
19 May 2006, 19:09
Hey, ik ging na een paar maanden weer eens gamen en na zoon 5 min liep je beeld vast en stotterde een beetje. Maar eigenlijk niet meer naar gekeken nou heb ik gister windows ff opnieuw er op gezet want die was toch al niet goed. Maar nu is het nog steeds, ik heb me bios en me drivers al geüpdate maar nu is het nog steeds. Ik kreeg de melding van vpu recover heeft grafische versneller opnieuw ingesteld. Ik heb die optie uitgezet en weer gaan gamen maar nu gaat na 5min me scherm in stand-by en komt er niet meer uit :|. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen :S. Het is een ati redeon ex600xt pci e. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Groetjes Snuifje

Snuifje
20 May 2006, 11:39
ik denk dat me 3d kaart gewoon stuk is ... is er een goed programma om dat mee te testen? 3d mark maar die test alleen hoe goed hij is en niet of hij kapot is toch? ik heb al via start uitvoeren dxdiag en daar af hij eigenlijk geen fouten aan.

barbapapa5800
20 May 2006, 13:18
hoe is de temp van de kaart?
stress hem eens met atitool en kijk naar de temp en de artifacts.
kan dus een temperatuurprobleem zijn ;)

Snuifje
20 May 2006, 13:35
heb zalman koeler er op... maar de temp is het volgens mij niet want daar heb al 2 kaarten mee kapot gekregen en dat zag er heel anders uit als dat hij nu doet. en atitool heb ik niet want die geeft foutmeldingen :S

fujitsi
20 May 2006, 14:45
Heb je enig idee waarom hij die foutmeldingen geeft?

Snuifje
20 May 2006, 15:02
nee niet echt... ik heb nu die nieuw drivers verwijdert en gewoon met de oude van de cd gedaan want die werkte eigenlijk altijd goed.. en ik heb even me 2de 3d kaart er uit gehaald omdat die recht onder me goede zat dus daarom koelt hij altijd minder maar heb zalman dus zo veel schilde dat ook eigenlijk niet..

Snuifje
20 May 2006, 18:39
het heeft volgens mij iets met de hertz te maken.. hij staat altijd op 85 dan gaat me schrem paar keer uit en weer aan net als je schermrevolutie verandert. En na 3 of 4 keer gaat hij weer in standby. en moet ik me pc weer opnieuw opstarten.

Snuifje
20 May 2006, 19:02
heb nieuwe versie van ati tool die werkt wel goed maar ik denk dat het wel duidelijk is : http://putfile.com/pic.php?pic=5/13913005177.jpg&s=f5 :S

fujitsi
21 May 2006, 13:13
het heeft volgens mij iets met de hertz te maken.. hij staat altijd op 85 dan gaat me schrem paar keer uit en weer aan net als je schermrevolutie verandert. En na 3 of 4 keer gaat hij weer in standby. en moet ik me pc weer opnieuw opstarten.
Zat je hertz eens wat lager. Zit je met een crt of een LCD?

Snuifje
21 May 2006, 13:26
al geprobeert ik denk gewoon dat me kaart kapot is.. maar wil geen nieuwe kopen want over 8 maanden komt conroe dan koop ik toch nieuwe pc met sli enz.
want ik heb eigenlijk alles zover ik weet al geprobeert en niks helpt.. :S:S

fujitsi
21 May 2006, 17:27
zit je kaart goed vast? Misschien door een stootje gekregen te hebben dat hij beetje los zit en contact niet meer goed is.

Snuifje
21 May 2006, 22:47
dit topic kan gesloten worden want ik ben beetje kwaat geworden op die kaart heb hem ook gelijk uit het raam gegooit :P en heb alweer nieuwe besteld ;) 7600gt :D

/close