Volledige versie bekijken : SD-card



redarmy
19 May 2006, 23:30
Hallo weet er iemand hoe je een SD-card kan lezen of een alternatief heeft om te zien wat er op een SD-kaart staat

cruwero
19 May 2006, 23:36
Ben je bang dat we het niet kunnen lezen,ik weet niet of je het weet maar dit is schreeuwen:
Wees blij dat je hier zit:
Henk

GuntherS
19 May 2006, 23:54
Dan moet je een card-reader aanschaffen. Een andere manier is er denk ik niet, tenzij het over foto's gaat want dan kan je ze op je digitale camera zelf bekijken.

kurt0015
20 May 2006, 01:43
Het kan ook met bepaalde printers mijn hp printer 1610 heeft vanvoor ook ingangen voor van die kaartjes. Als ik daar kaartje insteek met bestanden op dan herkent windows deze als verwisselbare schijf.

redarmy
20 May 2006, 01:54
hetgeen jij doet is.....zagen

Pilote
20 May 2006, 09:00
met een usb-card reader kan je dit lezen.
Effe een kopen.
kost niet zo veel.

Sille
20 May 2006, 09:18
hetgeen jij doet is.....zagen

op wie was dat ??
wij proberen hier je te helpen en zoals nikolas al zij mijn printer kan dit ook en hij herkent alles wat er op de sd Kaart staat

Wayne
20 May 2006, 10:25
DE laptops van de laatse generatie's zijn zelfs uitgerust met een kaartlezer
uw sd kaart past daar ook in.

redarmy
20 May 2006, 17:42
Sorry was op Cruwero...zoals je ziet ben ik maar een beginnermaar toch hartelijk bedankt allemaal voor het beantwoorden op m'n vraagje

PeterN
20 May 2006, 18:16
Sorry was op Cruwero...zoals je ziet ben ik maar een beginnermaar toch hartelijk bedankt allemaal voor het beantwoorden op m'n vraagje

Als beginner ben je hier zeker welkom. Toch moet ik u vragen om eerst de forum regels eens te lezen: http://www.ivanhoejupiler.be/announcement.php?f=75

Vermijd het overdreven gebruik van grote lettertypes, kleurtjes, smilies, hoofdletters, enz . We willen hier het forum een beetje overzichtelijk houden. Gebruik ook voor een nieuw onderwerp steeds een nieuwe post. Maak je fouten in het begin, passen wij die wel aan, dat is niet zo erg. We vragen wel om niet direct kritiek te geven ;)

sniffer
20 May 2006, 19:53
in mijn pc zit al een lezer om verschillende soorten kaarten te lezen maar je kan ook zo'n extern dingske kopen die via een usb poort werkt en zo kan je dat ook lezen, kost niet veel, ik geloof iets van 10 € of zo