Volledige versie bekijken : Medion laptop



vanic
21 May 2006, 19:22
naar aanleiding van dit hier...
http://www.ivanhoejupiler.be/t31999-p2-laptop-gezocht.html

de posts van Wayne
waar ik nog niet kon op antwoorden...

Als jij kan tonen in Welke laptop van den Aldi er ne Celeron zit...
dan ben jij wel ne zeer straffe...
wat het geheugen betreft hadden de laatste 2 inderdaad 512 MB de budget pc met de sempron heeft inderdaad shared memory ( prijs 799€) de voorlaatste Centrino ( dus met een Pentium M cpu) heeft eigen videogeheugen ( prijs 999€)
en degene ervoor heeft 1024MB geheugen ( prijs 1399) ook Centrino ... al degene die geen Centrino zijn ( dus met een Pentium M) hebben een PIV mobile...

btw Dell en hp sponseren ook de site niet ;) en geven maar 1 jaar garantie of anders betaal je een pakje meer...


gelukkig kocht jou buurman een " kakske " in den Aldi ... had hij hem ergens anders gekocht dan zou het nog stinken en stond hij daar met zijn laptop... hopelijk wordt zijn nieuwe laptop niet opnieuw een kakske...

Milo
22 May 2006, 17:01
Whaaaaaaaahhahahahahahahaaaaaaaa
Goei reactie .... en Bam .......... die zit denk ik .


Wayne , Euhm ... ok da je reacties geeft op Posts ... maar geeft dan reacties over dingen waar je zelf ervaring mee hebt , niet over dingen ' Van horen zeggen '
Het is voor bepaalde bedrijven een soort van negatieve reclame , die ze u soms kwalijk zouden kunnen nemen .
Pas gewoon op , ...Ok als je zelf ervaringen hebt , leg u ervaringen eens neer en vergelijk deze .
Bekijk uw support die ge verkrijgt , wat de prijs is , de wachttijd ... ... .........
Kijk ook eens na of er velen zijn met uw problemen , enz ....
Want het is gemakkelijk een bedrijf te beginnen pinpointen met 1 mankement , en dan nog van horen zeggen .
Wéét ge ..... Er zijn héél véél mensen content over Medion , Ten eerst over de prijs /kwaliteits verhouding en ten 2e over de nakomende support ( da is precies iets wat bij Medion hoog in het vaandel word gedragen.)
Ik denk dat firma's als Fujitsu , Dell , Hp , Compaq ....en zelf mijn Firma een beetje gaan mogen snoeien in hun prijzen alsook betere support mogen beginnen verschaffen ( Ibm support daar valt nog niet over te klagen ) want anders gaan we in de volgende jaren naar een nieuw Supermerk : Medion ;-)

Ivan
22 May 2006, 20:22
Deze gaat weer open, gelieve de regels na te leven !

Wayne
23 May 2006, 19:51
Awel hier moet ik op reageren.
Kheb zelf een DELL staan.(want voor service en kwaliteit betaal je wel)
Daar waren mankementen en die zijn ze binnen de 2 (werk) dagen hier bij mij thuis en dat is niet gelogen komen herstellen.
Dat doet MEDION echt niet ze.
Lap en nu jullie terug met uw jullie DI toestellekes.
Trouwens wat betreft het verschil tussen een sempron en een celeron.
Wat word er dan hier geschreven.
Moet ik nu terug gaan lachen soms.
http://tweakers.net/nieuws/34506
Het zijn gewoon low budget pc's.

vanic
23 May 2006, 21:35
Awel hier moet ik op reageren.
Kheb zelf een DELL staan.(want voor service en kwaliteit betaal je wel)
Daar waren mankementen en die zijn ze binnen de 2 (werk) dagen hier bij mij thuis en dat is niet gelogen komen herstellen.
Dat doet MEDION echt niet ze.
Lap en nu jullie terug met uw jullie DI toestellekes.
Trouwens wat betreft het verschil tussen een sempron en een celeron.
Wat word er dan hier geschreven.
Moet ik nu terug gaan lachen soms.
http://tweakers.net/nieuws/34506
Het zijn gewoon low budget pc's.
bij Medion is het zo ... dat men het toestel komt afhalen aan je deur... en dit gedurende 3 jaar ;) In Nederland komt er wel een technieker langs... ;)
je mag er ook altijd zelf meegaan naar GSC.

Hoeveel kost jou Dell laptop?? en hoeveel jaar garantie heb je?? ( ik zie toch een HP notebook bij jou pc...)

wat die Sempron betreft( is nog altijd geen celeron) ... het is de eerste maal dat men er zo één in stopt ( anders zijn het laptops met het Centrino
logo)
waar vind je trouwens voor deze prijs ( 799€) een laptop met dezelfde specificaties; software; en 3 jaar garantie ... en inderdaad een laptop van 799 € is een budget systeem...Dell zal inderdaad wel geen AMD gebruiken ' t zal wel een cpu van Intel zijn...

wat de revieuw betreft... in de laptop zit een mobile Sempron ...

deze laptop is inderdaad een budget pc... de andere configuratie's daar en tegen niet hoor...

btw. ik heb geen laptop ;) Wel al 2 pc's 1 van 7 jaar ( nu voor de kids) en 1 van 3 jaar... ik heb de garantie nog niet nodig gehad... een nicht van mijn vrouw wel al... ik had de pc nog niet ingepakt en men stond al aan de deur... dinsdag pc komen halen vrijdag terug thuis...

maar zoals steeds... is de beste garantie deze die je niet nodig hebt..

Milo
24 May 2006, 01:34
En Wayne .....

What the heck .... It doesn't mather van welk merk u pc'ken is , all what mathers to me is wat ert in da baksken zit.
Euhm , ik kijk wat ik voor de prijs eigenlijk allemaal krijg . Quassi support , nja, ik ben zelf informaticus , dus ik los et sowiso rapper op dan die mannen ........ Dus nja....... Ik Heb in mijn klantenbestand nog niet veel klacen ghad van Medions' , Wel van Compac's en Acer's ........ Dell ook nog géén klagen . Nja , wel et enigste minpunt bij zo van die geassembleerde toestellen , alles staat ingericht op maximun uit et bakske krigen met minimum aan kostprijs .... Bij Compaq is upgraden enorm moeilijk ...... en heb zo nog systemen .
Nja mocht ik zelf al wa meer laptops ebben ineengedraaid, wel ik zou flossie ( zie ander topic) zelf een voorstel hebben gedaan .......
En Btw Wayne ... het is géén aanval op uw persoon da ik verricht , ik verdedig enkel mijn standpunt , no offence man ..... ;-)

Kokki
24 May 2006, 09:31
Een review van de laatste Aldi laptop


Conclusie
Zuiver afgaande op de technische gegevens is dit voor 799 euro een mooie aanbieding. Alleen wat het RAM-geheugen betreft hebben we zo onze twijfels. Het meegeleverde software-pakket is zoals gewoonlijk riant te noemen, maar eigenlijk alleen interessant voor beginners.

http://www.diskidee.nl/hardware/testen/index.htms/6614

Een artikel in Clickx


Kopen of niet?
Houden we rekening met de meegeleverde software én de uitgebreide garantievoorwaarden van deze Medion, dan betwijfelen we sterk of je bij de concurrentie een betere deal vindt. Deze Medion-notebook biedt dan ook een uitstekende verhouding tussen prestaties, extra's én prijs. Vanaf 10 mei ligt hij voor 799 euro in de Aldi-supermarkten. Snel zijn is dus de boodschap...

http://clickxmagazine.zdnet.be/magazines.cfm?id=56464&p=2

Ieder zijn goesting en ieder koopt wat ie wilt :)

Milo
26 May 2006, 14:25
Ik hoop da we bij deze deze discussie kunne afronden en de strijdbijl kunnen begraven ..... Wayne ??????? Handshake ???